Tahniahlah YB


 


SEMBANG Bersama MOHAMED HANIPA MAIDIN / November 21, 2021

Satu yang saya harus puji parti ehem adalah depa sentiasa ada dalil.

Dan saya juga tabik tahap keyakinan depa. Masa saya mula-mula di”lamar” oleh parti ehem untuk bertanding di sebuah kawasan…lawan seorang mantan menteri, depa habaq kat saya “jangan risau encik Hanipa, insyaAllah kawasan tu berpotensi menang”…masa tu kawasan tu hanya ada 2 cawangan je parti ehem.

But to be fair, saya rasa seronok amat sangat masa tu berkerja dengan hampir 100% ahli marhain parti ehem di situ untuk lawan sakan Umno walaupun masa tu saya baru sahaja keluar U dan baru jadi tok loya!
No way kami nak bagi Umno menang free. Sori mori lah!

Masa saya dalam U lagi dan tolong calon parti ehem di sebuah negeri, walaupun kami masa tu tidoq atas lantai dan bawah meja dan makan pun hanya nasi berlauk batang pisang je..tapi best giler. I really loved all org bawah parti ehem sehingga skrg. I mean it.

Pemimpin atas depa? Lain tahun kita cerita ya. Tapi tu dulu lah. La ni depa dah mewah dan kaya kot.

Dan satu lagi yang saya kagum bila lihat senario di bawah;

-Sekiranya calon depa menang depa akan buat kenduri
-Sekiranya calon depa kalah, pun depa buat kenduri.
-sekiranya calon depa hilang deposit pun depa buat kenduri.
-Sekiranya tiada calon depa bertanding, pun depa akan buat kenduri.





No comments: