ZAMAN PH TAK SAMPAI KE TAHAP INI.NI ZAMAN PN NIH...

 

MAHADHIR MAHADHIRA


May be an image of footwear, indoor and text that says "Bapa jual barang bantuan diterima demi dapatkan wang beli susu anak By Kamariah Khalidi June 2021"

Sedih kerajaan mewah hari ini...moga Allah balas semua munafik politik dengan kehinaan.Description: ⚡Description: 🕋

KUALA LUMPUR – Seorang bapa sanggup menjual barang keperluan asas yang diterima demi mendapatkan wang untuk membeli susu tepung buat bayinya.

Menurut Norazura Che Hamid, 34, dia terkejut apabila anak lelakinya memaklumkan ada dua individu tidak dikenali di hadapan rumah yang meminta untuk bertemu dengan suaminya.

“Mereka datang sekitar pukul 3.40 petang tadi dan saya suruh anak beritahu orang itu ayah ada di rumah tapi sedang sibuk walaupun suami saya sebenarnya sedang bekerja di luar kerana risau terima kunjungan orang yang tidak dikenali

“Anak kemudian memaklumkan kepada individu tersebut sebelum dia cakap mahu bertemu dengan saya sendiri. Individu itu menyapa saya dengan nada suara yang terketar-ketar selain meminta maaf beberapa kali kerana mengganggu saya di rumah.

“Saya kata tidak mengapa dan terus bertanyakan tujuannya datang ke sini kerana saya nampak dia bawa plastik berwarna kuning yang berisi barangan keperluan.

“Dia terus beritahu saya yang dia sangat memerlukan duit untuk membeli susu tepung buat bayinya dan ingin menjual beras, tepung dan minyak masak yang diterimanya dari pusat zakat,” katanya ketika dihubungi MalaysiaGazette hari ini.

 

No comments: