CERING BULU ROMA KU...

 May be an image of ‎1 person and ‎text that says "‎Selama 21 tahun, matlamat saya HANYA satu sahaja. Saya tidak perlu wang, kerana 7 keturunan pun tak habis makan. Tak perlu nama atau kedudukan. Tapi saya MEŠTI SEKAT walau apa cara sekalipun, ۔war Ibrahim TIDAK BOLEH JADI PM selama-lamanya Dia lebih baik dari saya. Malaysia akan baik, bersih, adil dan ini bagus untuk rakyat. LEGASI HEBAT SAYA AKAN TERKUBUR JIKA ANWAR IBRAHIM PM MALAYSIA.‎"‎‎N

KAK IDA ABDULLAH

Apabila terlintas diminda saya Mahiaddin anak murid Atok Mahathir akan menggunakan formula Mahagurunya dalam mengekalkan kedudukannya dengan penuh sedar YDPA tidak mempunyai kuasa memecatnya.

Mahathir walau dimaki, diseranah bertahun-tahun oleh rakyat, khususnya geng reformasi tetap menebal kulit mukanya dan tahan 6 tahun sebelum dia memberi kerusi PM kepada Pak Lah. Lucky for him Pak Lah had a clean slate.

Mungkinkah Yiddin akan buat begitu? Undur diri tapi menamakan pewaris kerana dia sudah belajar dari Mahagurunya bagaimana menjatuhkan PH dengan meletak jawatan tanpa menamakan pewaris?

Dulu zaman Mahathir walau dimaki hamun setakat kartun Zunar yang disiar di Harakah, tiada Fb, Insta, Whatsapps, Tiktok bagai. Adakah ketebalan kulit Yadin melebihi Mahathir? Siapakah clean slate dalam BERSATU yang boleh Yadin namakan?

Dalam kita dialih perhatian dengan penderhakaan Yadin, Taki, Speaker dll, tentunya Mahaguru sudah siapkan pelan alternatif menghalang Anwar berterusan.

Lalu apakah tindakan kita? Kuat manakah keinginan kita melawan Mahathir dan nafsu syaitannya. Mahabijak Syaitan tidak pernah alpa, kitalah yang banyak lupa. Dah terantuk baru terngadah. Description: 😭


No comments: