JAWAPAN UNTUK KONVENSYEN AMANAH

 

JAWAPAN UNTUK KHALID SAMAD

 

Khalid samad kata, mereka yang tolak 'Grand Coalition" kena buktikan jumlah 92 MP lebih kuat dari 108.

Jawapannya, 92 itu lebih berkualiti dan diyakini berbanding dengan 108 kerana dalam 108 itu ada puak yang bawa 'virus khianat".

Khalid kata lagi, Mahathir memang nak bunuh Umno. Betul, saya setuju memang Mahathir mahu bunuh Umno bahkan mahu bunuh PH juga. Beliau mahu jadi PM tanpa parti yang dinamakan kerajaan perpaduan.

Itu jawapan untuk Khalid. Jangan kita keliru dengan pemuja Mahathir.

 

MAHATHIR AKAN MEROSAKKAN PH

 

Tidak perlu letak Mahathir mengetuai PH untuk hancurkan PH, cukup dengan membawa beliau masuk ke dalam PH pun boleh menghancurkan PH. Nama beliau saja sudah cukup untuk mencemarkan PH. Tidak perlu buat alasan bodoh untuk meyakinkan kita bahawa Mahathir tidak bersalah langsung dalam kejatuhan kerajaan PH. Jika Mahathir mahu sokong PH, biarkan dia sokong dari luar.


Wanita ni bertanding praya tak pernah menang.  Dapat jadi senator, maka terhutang budi dengan Mahathir.  Maka berapilah dia berucap agar PH ada gabungan baru dan perlu tukar saf kepimpinan baru.  Elok tambah ahli dan perkuatkan wanita parti kamu dulu, itu tugas utama kamu bukan jadi penyembah mahathir.


Atok letak jawatan pun takde nak bincang dlm PH pun. Mat Sabu dgn Guan Eng nak bawa atok + warisan (masuh yg nyata) ke dalam PH pun takde nak bincang dalam mesyuarat PH. Tetiba buat PC nak bawa masuk. Apa la nasib PAN. Lantik  jadi presiden walaupun 99.9999% ahli amanah . Takiyah la hari-hari  jawabnya 😄


W.FAUDZIN


No comments: