GAMBAR-GAMBAR DSAI MENZIARAHI PAKSU MID DAN BEBERAPA TEMPAT LAIN

 Image may contain: 1 person, text that says "Anwar Ibrahim @anwa... 13m Alhamdulillah sempat menziarahi Pak Su Mid Kuala Nerang di kediamannya sebentar tadi. Pak Su Mid berpesan untuk terus ikhtiar dan berusaha. Insyaallah ia akan dipermudahkan. Mendoakan beliau terus diberi kekuatan dan kesihatan yang baik."

Pak Su Mid ni digelar orang Wali A'Bid..Orang Kedah amat kenal Pak su Mid

Dia berpuasa 360 hari setahun.. Selama berpuluh puluh tahun..

Image may contain: 1 person, sitting, table and indoorImage may contain: 1 person, sitting and indoor
Image may contain: 1 person, sitting, table and indoor


Menghadiri walimah Setiausaha Sulit saya, saudara Shukri Saad dan pasangannya, Nor Fizawati Zainal di Kuala Nerang, Kedah hari ini.

Didoakan semoga pasangan mempelai dikurniakan keluarga yang sakinah, mawaddah, warrahmah. Amin.

Lazat gulai rebung.


Image may contain: 13 people, people standingImage may contain: 5 people, people standing and outdoorImage may contain: 1 person, standing and outdoorImage may contain: 2 people


Pejabat Parlimen Port Dickson bersama Tuan Nasir Raman, Penyelaras DUN Bagan Pinang pada hari ini menyampaikan sumbangan berupa baucar hotel Seri Malaysia, minyak petrol, pek makanan tengah hari, pelitup separuh muka, hand sanitizer, air mineral kepada 70 orang pembonceng motosikal di Shell Batu 6, Port Dickson.

Semoga usaha ini memberi manfaat kepada semua pihak.

#ParlimenPD



Pejabat Parlimen Port Dickson hari ini turun ke Batu 6, Lukut untuk memberi sumbangan tunai dan barangan makanan kepada Encik Sahak yang patah kakinya akibat tergelincir semasa menghantar isterinya ke hospital.

Semoga dengan bantuan dan sumbangan ini dapat mengurangkan bebanan yang dihadapi Encik Sahak sekeluarga.

#ParlimenPD

 


21 DIS 2020

Bersama anak-anak yatim di Maahad Tahfiz Nurul Huda di Ulu Langat sebelum solat Isya’ tadi. Alhamdulillah.

Image may contain: 1 person

20.DIS 2020

Petang ini meluangkan masa bersama anak-anak yatim di Rumah Titian Kaseh, Kuala Lumpur. Saya turut menyampaikan sedikit bantuan kepada mereka.

Bersama kita tingkatkan kesedaran, zahirkan kasih sayang serta bela nasib anak-anak yatim. Kerajaan serta Jabatan Kebajikan Masyarakat harus lebih peka terhadap nasib dan keperluan mereka, apatah lagi dalam suasana pandemik saat ini.



No comments: