SEBELUM DISEPAK KELUAR..BAIK AKU SEPAK DIRI AKU SENDIRI...SILAKAN...

Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks yang berkata 'MANUSIA PeNIPU PADA DIRI SENDIRI Saya akan mempertahankan SELANGOR dan MANDAT RAKYAT tidak akan saya khianati YB Dr. Daroyah Alwi ADUN Sementa HARAPAN #tolakpengkhianat #akukeadilan #PNipu Dun Sementa milik rakyat... Tolong kembalikan. Rakyat Undi bukan kerana muka kamu tapi Logo PKR.'


ALIF AFENDI

"Keputusan ini dibuat kerana saya hilang keyakinan terhadap presiden dan parti yang alpa dengan perjuangan dan hala tuju," itu kata kamu!!!!

Tolong kembalikan Sementa undi di beri bukan kerana muka kamu yg diselaputi bedak itu, putih diluar hitam didalam perlu diingat kami semua percaya pada Presiden PKR itu sendiri bernama DSAI.

Aku juga pernah menulis dengan gambar 4 ekoq kartel yang bersama Anwar dalam gambar termasuk MB selangor...Tapi Anwar tak juga pandai membaca gerak nadi mereka...disitu kelemahan Anwar...lahi lama hangpa biar..lagi mudarat..orang kata dok biar buat apa..tendang perabih buang la...


No comments: