PERCUBAAN TERBARU MENUBUHKAN KERAJAAN PINTU BELAKANG



Ini maklumat yang Tulang Besi dapat:

1) Kesemua Ahli-ahli  Parlimen yang dikatakan terlibat sudah diarahkan membatalkan apa-apa hasrat untuk keluar negara sehingga akhir tahun ini.

2) Presiden sebuah parti yang terlibat ini sepatutnya pergi ke Turki semalam tapi telah membatalkan hasrat beliau dan membatalkan pemergian beliau secara mendadak

3) Ahli-ahli  Parlimen dari UMNO dikatakan ramai yang terlibat memandangkan pihak yg menjadi tulang belakang usaha ini mampu menjanjikan projek yg berpuluh-puluh juta dalam kawasan parlimen mereka seperti yang didedahkan oleh Ahli Parlimen Kuala Kangsar baru-baru ini.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10221416520832595&id=1537004309

4) Di katakan ada 3 orang MP dari golongan oren juga terlibat dan 3 orang dari parti roket. Dari parti mata dikhabarkan ada 15 orang.

5) Dikhabarkan kesemua ahli2 parlimen ini akan akan diagkut ke Istana Negara dan secara otomatik kerajaan PH akan bubar digantikan dengan kerajaan Melayu.

6) Perdana Menteri tidak bertukar tapi Timbalan Perdana Menteri akan bertukar.

7) Semua ini.akan berlaku dalam bulan Disember ini sebagai langkah terakhir yang terdesak untuk menghalang Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri

8) Selain dari nama-nama yang kita sudah maklum, kali ini.usaha ini dijuarai oleh daulah terpendam

9) Selepas berlaku pertukaran kerajaan, AG akan dipecat serta Anwar dan Rafizi akan masuk penjara

Mari kita sama-sama doakan supaya usaha jahat ini gagal

Mari kita berbuat Qunut Nazilah ke atas konspirator-konspirator laknat ini yang berbuat ini semata2 mahu mempertahankan amalan mereka merompak hak rakyat dan orang Melayu.

TULANG BESI

No comments: