TIGA KALI PNYAKAU a.k.a PERTIKAIAN NASIONAL TERTEMPELENG, ADEH SAKITNYA TUH DI SINI...!!




Nampaknya ini Tripple Whammy bagi PNyakau Nasional. PERTAMA, DYMM Sultan Johor titah supaya beri peluang pada PMX. 


KEDUA, Secara serentak TIGA pimpinan tertinggi negara yakni PMX, TPM1 dan TPM2 menyatakan komitmen terus bersama memperkuatkan bumbung konkrit Kerajaan Perpaduan MADANI. 


KETIGA, MP Bukit Gantang (BG) membuat pendedahan yg mengesahkan Fakta yg diberikan oleh Penyokong Kerajaan Perpaduan MADANI bahawa keangkuhan MP-MP PEMBANGANG adalah sikap penting diri dan parti bukan utk berkhidmat demi Rakyat. Kesombongan mereka juga menyebabkan MP2 mereka tidak dpt peruntukan Pusat Khidmat dan peruntukan adhoc di Parlimen masing2.


Malah MP BG juga MENGESAHKAN BAHAWA USAHA Tebuk Atap oleh PA$ PPBM PNyakau Nasional adalah SIA-SIA kerana bumbung konkrit Kerajaan Perpaduan MADANI sgt kukuh disbbkan sokongan lebih 2/3 majority. PNyakau a.k.a PERTIKAIAN Nasional sudah hilg sokongan 5 MP.


Lagi BEST, menurut beliau ialah skrg angka sudah bertambah, lagi 7 hingga 8 org MP PERTIKAIAN Nasional AKAN umum sokong PMX dan Kerajaan Perpaduan MADANI.


Adeh, sakitnya tuh di sini di dalam hati ku, umpama tertusuk sembilu, terasa sangat pedih di ulu hatimu oh lebai, walaun & untit PNjahat WARGANEGARA TAK BERGUNA..!! Meroyan, meraban, meracau, maki hamun pulak la puak GILA BABI tu gara2 kuciwa yg teramat sangat. 


Padan muka. Hahaha...😅


- Zus Din 

11122023

**********

Tonton Sidang Media MP BG di : 

https://www.youtube.com/live/UEGwtgfwge0?si=zimn17q2EKxQEQfM



No comments: