HADI AWANG MEREPEK LAGI


EKORAN 33 BULAN CINA JADI BUMIPUTELA

May be an image of ‎1 person and ‎text that says "‎Loy Slnar Langgan rolιtικ Kerajaan berisiko diambil alih bangsa lain Hadi Awang oleh RAIHAM MOHD SANUSI 14 April 2023 05:40pm Masa membaca: 2 minit Abdul Hadi Awang Minda Presiden PAS ISLAM BOLEH MENYATUKAN MELAYU Rumpun Melayu dalam daripada berbad bangsar قا 1 فارتَ YSIA (PAS) Thailand. terluas Lombok, Sulawes Amanullah Manil menunjukkan petuniuk bersama bangsa darip penting darpada sahaja. betul, tuberakal sihat. Bukannya perut dengan kemudahan dengan keperlua Tangkap layar catatan Minda Presiden Pas di Facebook Abdu Hadi pada Jumaat.‎"‎‎
All reactio
19


BILA HILANG JAWATANG DAN GAJI BUTA


Apa lagi orang tua ni merepek? Tiba2 je pulak kerajaan berisiko diambil alih bangsa lain. Semenjak merdeka, pernah ke kerajaan ini cuba diambil alih oleh bangsa lain? Bangsa lain dlm negara ini pun tidak pernah terfikir atau bercakap soal ini, tiba2 orang tua kaki ponteng parlimen ini pulak yang mandai2.

Sebelum ini, bangsa melayu Islam yg memimpin negara ini. Baik sangatkah? Bahkan, MP melayu Islam paling ramai ponteng parlimen. Tidak takut ke bangsa lain kuasai parlimen kalau kamu kaki ponteng?

Alhamdulillah, negara kita masih ada pemimpin melayu Islam yang berintegriti dan mempunyai maruah serta jati diri. Masih ada pemimpin Islam yang tidak rasuah bahkan melawan rasuah. Kita dipinjamkan seorang pemimpin melayu Islam yang memiliki roh Islam dan bekerja kuat membina semula negara ini setelah dirosakkan oleh pemimpin yang naik melalui pengkhianatan sebelum ini.

Itulah pemimpin Malaysia Madani.

WFAUZDIN NS

 

 

No comments: