VAKSIN DAN ANTI VAKSIN

 

Norshidah Mohd Daud


Kelako lak aku tgk kawan2 fb dok gadoh pasal vaksin ni

Smpai nk salahkan PH especially DSAI bila DSAI x bawak isu vaksin utk diketengahkan, siap lambung Lokman Adam coz up isu effect vaksin tu


Sejujurnya, aku sendiri nmpk ada benda x kena dlm isu vaksin ni

Tp xde la smpai nk p salahkan DSAI, siap bgtau xkan undi pro vaksin next PRU

Tu mmg kelako


Sedangkan Lobakman tu sah2 UMNO, Menteri jaga vaksin pun UMNO

Menteri jaga vaksin tetap x berubah walau PM berubah

Tu patut kita pikirkan

Nape?

Ada something yg nk disembunyikan?


Kita diberitahu ada negara luar "sedekah" vaksin pd negara kita

Kita juga diberitahu peruntukan utk beli vaksin smpai guna dana dari KWAN

Tp xtau nape vaksin2 tu semua x cukup2

Korang x pelik?


Lagi pelik, dulu dijanjikan pampasan pd sape2 yg terkesan lepas ambik vaksin

X lama pastu viral surat yg KKM bgtau fake, berkenaan consent form sblm divaksin

Ehhh rupanya form tu mmg sahih, antara isi dalamnya, yg sign tu bertanggungjawab atas effect dari vaksin coz kononnya kesan positif vaksin lg byk dari negatif

So logiknya, pampasan yg dijanjikan dulu terbatal bila dah sign form tu


Korang x rase pape ke?


Ntahla... Aku xnak kait ngan cite Yahudi Nasrani Dajjal semua ni

Bukan ilmu aku pun


Pastu dengan isu data backlog pulak

Dengan dulu tiba2 kes turun naik bergantung pada "move DSAI" & "pembukaan Parlimen"

Mmg mampos la aku x pecaya data2 KKM ni


Belum lg sembang pasal kawan2 yg up post berkenaan keburukan vaksin ni terus fb delete post diorang

Siap ada kena kuarantin dgn fb lg

Amboiii...

Fb punya sensitif kemahen 😏



No comments: