ADAKAH SUSUN TUALA WANITA SKOP KERJA BARU MENTERI AGAMA?TU SAJA KAH PENCAPAIAN MENTERI AGAMA?


Ehem..

Jadi Menteri ni tak perlu lah sangat nak jadi macam selebriti YB atau modal iklan.

Tak perlulah berfoto sakan pi susun tuala wanita atau gi rumah artis sakan.

Bagi lah pekerja di pusat beli belah tu pi susun.

By the way tangan tu dah sanitize ke?

Ke tak perlu sebab dah suci sejak azali?

Jika nak edar juga tuala wanita tu baguilah.

Tetapi pi swastakan je lah kat mana- mana persatuan wanita di masjid masjid atau rumah- rumah ibadat agama lain atau kat mana mana persatuan ibu tunggal di WP.. bagilah mereka sedikit wang saguhati slps tu.

Yang bapak menteri yang berjubah dan berkopiah pi berfoto sakan susun tuala wanita tu apa hal?

Ini skop kerja baru Menteri Agama ke?

MOHD HANIPA MAIDIN

Ahli Parlimen Sepang.


No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

JULAI 2021-PERISTIWA JULAI 2021