REFORMIS APA KALAU TAKUT.....

 


Reformis apa kejadahnya, belum apa lagi dah lompat parti

Reformis apa kejadahnya, belum apa lagi dah lompat parti

Aku dah sebut dah.. Ramai lagi MP PKR akan keluar parti..Baru bulan lepas aku sebut pasal Xavier dan pembantu dia, yang juga orang kanan Pembantu Peribadi Ds Anwar dalam MPN di Perak..Inilah kelompok Reformis, Geng Ezam sejak awal 1998..

Depa tak sedar hat Usung Ezam tu tak lama kena game lah.. asal berjuang julang ampu Presiden dia jadi PM..terus diiktiraf Reformis..Reform tu bukan maksud presiden hang mesti jadi PM lah.. Aku pun nak tengok Ds Anwar jadi PM..tapi bila tengok pengampu sekeliling..naik menyampah..

depa tak tau Ezam ni budak Azmin..sejarah kerja dgn Najib di Kementerian kewangan.. aku dah sebut sebelum ni ,geng terlebih semangat mcm Chegu Bard..Mcm Ezam.. tak boleh Pakai..Mcm tu lah Gobala Krishnan dulu..

Pembantu Xavier ni lah hat buat Kek PM ke 8..org kanan si Selvador.. dengan tulisan pada kek, menanti kepimpinan mu.. punya lah ampu.. Tu sebab aku kata Aqidah nak jadikan Ds Anwar PM..Kerja Bodoh.. akhirnya membuka ruang pengampu..oppurtunis dalam parti..hat dalam Amanah pun teruja..mengampu sama.. tu aku heran.. tapi kalau bekas Scammer apa nak heran sangat..

Kalau Takda stand jelas..dan orang parti sendiri tanda stand jelas..Dari deal dengan Zahid dan Najib.. Apa beza Deal ngan Muhyidin.. sama jer… Aku dah kata sebab PN teruk jer..Kalau tak ramai hat bosan dari PKR sendiri keluar parti.. Baik depa keluar parti.. Tu sebab aku kata kena berdiri atas Prinsip..Slogan Reformasi semua tu Sembang jer..

Sekurang kurang, Yg depa dok tuduh Amanah giler jawatan.. Pembantu Salehuddin, Khalid Samad dan Mat Sabu..Kena tekan..Kena dakwa.. Relax jer lawan PN..Lawan UMNO..Sikit pun tak gentar.. Ini baru buat drama jumpa Cash dalam rumah mcm Syed Saddiq.. Dah lari rumah.. Apa barang Reformis konon..

Tapi tak heran lah.. Memang kes rasuah tu, Aku dah sebut sebelum ni..Itu yang dihadapi tekanan kepada Syed Saddiq..Syed Saddiq siap depa guna gambar lucah..tuduhan peribadi lagi..Punya Jahat..

bab tuduhan Peribadi ni, Sapa tahu sejarah tuduhan liwat pertama, ada org dengan Hamzah Zaidnuddin..Faham lah..Mcm peranan Aziz Shamsudin.. Dulu Ketua Hakim Syariah Perak pun kena tuduh ambil rasuah dari GRO.. Rasa rasa sapa punya kerja..Tapi malas nak sembang lebih..

Tu pun ada hat Percaya dengan Zahid dan Najib..Sapa baca sejarah rampasan kuasa Perak,Taktik licik mcm ni..akan tahu lah kerja sapa.. Tapi sebab taksub.. Sebab orang keliling nak julang jadi PM cepat sangat..sampai buta mata tak kenal mana kawan..mana lawan..

OK lah.. sambung nanti..

Ipohmali



No comments: