Cabaran dari Datuk Rizal Mansor (Mantan Pegawai Khas Datuk Seri Najib)


Sudah tiba masa untuk saya tidak lagi berdiam diri selepas page Najib Razak mengulas panjang lebar tentang kes Solar. Najib Razak membuat kesimpulan saya dalang dan memfitnah isteri beliau. Selama ini saya tidak mahu membuka mulut atau menulis apa-apa kerana ini sedang dibicarakan di Mahkamah. 


Memandangkan page Najib Razak dan sekutunya banyak kali menyebut nama saya, maka dengan ini saya ingin mengajak YB Dato’ Sri Najib Razak untuk BERDEBAT SECARA LIVE di facebook pada tarikh dan masa yang beliau tetapkan. Beliau boleh menjemput sesiapa juga menemani beliau semasa live tersebut. 


Saya percaya ramai nak tau adakah saya ‘minit’ sendiri surat menyurat daripada Jepak? Adakah saya mengarahkan YB Dato’ Sri minit surat-surat tersurat? Serta banyak lagi yang rakyat diluar sana tau.


Saya tunggu tarikh dan masa YB Dato’ Sri.


Salam

Rizal Mansor

Grand Alora




No comments: