NAMPAKNYA PUTRAJAYA NAK DELAY LAGI KOT UNDIAN BELANJAWAN....


 https://www.malaymail.com/news/malaysia/2020/11/24/report-putrajaya-likely-to-delay-vote-on-budget-2021/1925800?fbclid=IwAR1XUAPUjqIe-p7LehAj_opvAXjvjGBHb5D-KXxuE4HLCoQEH4CgPTFwT80

Report: Putrajaya likely to 

delay vote on Budget 2021

Esok adalah sesi pengundian bajet. Samada kalian ke toilet, pintu di tutup, atau pimpinan di halau keluar dr dewan dek kerana bertekak atau sesi sidang esok di tunda pada sebelah pagi atas alasan covid ka...panggilan bom ka... kabel elektrik terbakar ka... mikrofon utk sidang rosak & tidak berfungsi ka... harap kalian bersedia.

Jika sesi di lanjutkan lewat sepertimana jam 3@4pagi sebagaimana suatu ketika dahulu, "short notice" akan di jadikan buah dadu. Bila kalian bertekak, mereka kan kata "bukankah dah beritahu notis singkat...mengapa tak baca!" Description: 😊

Hal umno kunun kata nak halang bajet ini hanya gimik ja. Tak buleh nak percaya sangat pun. Cuma setiap dari PH perlu senada sepakat.

Sdra Muhyiddin Yassin tahu akan beban besar dan masalah ramai org tidak menyukainya. Maka pilihan yg ada di fikirannya ialah utk serahkan kuasa kepada sdra Azmin Ali. Cuba fikir siapa yg akan sokong "hidden hand" dalam diam ? Description: ☺

Kalian dh tahu siapa gerangannya, asalkan bukan kpd seterunya iaitu sdra Anwar. Warisan pula di heret dgn agenda peribadi dgn meyakinkan Shafie Afdal utk miliki jawatan utama negara. Sekali lg...asalkan bukan sdra Anwar. Jadi penolakan dari dirinya itu hanya bersifat gimik sahaja.

Mengapa Azmin di lihat tenang ? Kerna beberapa syarat utama membeli MP utk melepaskan kes besar yg melanda. Contohnya dah pun di usahakan beberapa kali sprt kes Musa Aman di sabah yg di lepaskan tanpa bebas. Apakah umno baru & bn itu bakal di tipu hidup2 oleh pihak Bersatu ?

Kita saksikan saja situasi hari ini & esok... setidaknya kalian telah di beritahu beberapa teknik yg di bocorkan. Tambahan lg siaran media hari ini hanya utk melarikan tiang gol dr tendangan bola oleh ketua pembangkang.

Manalah tahu, mungkin akan ada siaran media dr sang kuning saat detik2 cemas ini. Description: 😁

Yang berkarya:

Gino Marvela

 

 

No comments: