Berita. Narathiwat


NIK HUA


Timbalan Ketua Polis Daerah 4 memeriksa sempadan Thailand Malaysia di sepanjang sungai Suhai Kolok. Ulangi tentera untuk mengawal saluran semula jadi.
Timbalan Pesuruhjaya bahagian ke-4 berada di kawasan itu untuk mengunjungi pusat pemeriksaan munok, komuniti Tha Plumbing, daerah. Sungai Kolok dan Daerah Sedikit wilayah. Narathiwat bersedia untuk mengawal. Pegawai mengesahkan bahawa semua kakitangan telah menutup kuasa di sepanjang Sungai Kolok Kolgrim, sempadan Thai-Malay. Lebih 30 kilometer. Perintah untuk meningkatkan kekuatan gaya sempadan Thailand-Malaysia. 24 jam. Awasi wabak Covid-19 dan mencegah membawa dadah ke semua jenis barang haram.

Hari ini 19 kor 2563 Umum. T. T. T Glory Sri Rak, Wakil Komandan bahagian ke-4 bersama rombongan untuk mengunjungi pusat pemeriksaan Munok, komuniti Tha Plumbing.Sungai Kolok dan Daerah Sedikit wilayah. Narathiwat bersedia untuk mengawal. Semua pegawai tentera mengenakan bayaran. Pengendap dilakukan dengan teliti di sepanjang Sungai Kolok, sempadan Thai-Melayu. Lebih 30 kilometer. Berikutan lebih dari 30 kilometer untuk menyekat kawasan sempadan Thailand-Malaysia. Semua 24 jam. Awasi wabak Covid-19 dan mencegah membawa dadah ke semua jenis barang haram.

Oleh umum. T. T. T Glory, Wakil Komandan episod ke-4 bertemu untuk memberi sokongan kepada kakitangan dan menagih kakitangan barangan keperluan tentera bertugas. Fokus pada keselamatan maksimum. Kemudian Timbalan Pesuruhjaya 4 dan fakulti meneruskan perjalanan ke Tha Kap,Sungai Kolok sebelum meneruskan perjalanan seterusnya. Titik tangguh. Larang Terlalu. Kayuk dan Ban Nuro. Pelepasan. Secara rawak untuk bertemu dan melihat Siri Operasi Perlindungan Tidak Sah dari Perlindungan Sempadan Thailand-Malaysia melalui Persimpangan Alam, termasuk lampu malam yang dipasang pada waktu malam mengikuti polisi Pesuruhjaya Tentera untuk mengawasi penyeludup yang berpotensi. Datang melalui sempadan negara jiran dan meminta pasukan untuk mengikuti rancangan pemintas sempadan. Ini juga menyediakan barang-barang pengguna untuk memberi hadiah dan semangat kepada kakitangan.

No comments: