Khadam MCA kena jerkah?



Zubaidah ali

Dengar kabar, terkini.... dalam satu mesyuarat pimpinan PN, PAS kena jerkah dengan sebuah parti komponen GPS disebabkan PAS cuba mencadangkan supaya arak diharamkan!

Adalah sesuatu yang malang dan memalukan bagi sebuah parti yang terdiri dari para lebai, bila dalam isu ini, selepas kena jerkah, PAS dikatakan diam membisu.

Ternyata PAS hanya mampu berkokok di atas tunggul mati...bersahut sahutan menyatakan merekalah satu-satunya parti yang berjuang Islam?. Sedangkan hakikatnya, bila Allah uji dengan sedikit kuasa, berkongsi dgn pimpinan bukan Islam dari parti komponen... Mereka yang dulunya bertempik laksana seekor singa jantan di Gurun Mavi Marmara, kini bila berhadapan dengan parti non muslim Sarawak, mereka tidak ubah seperti seekor tikus munduk tertelan biji pelam sala! Sambil mata terkelip-kelip, mulut ternganga... lidah tidak mampu lagi utk berkata-kata....

Mana prinsip PAS?... Kalau betul PAS bertunjangkan prinsip,... Skrg declare, keluar dari PN... Sudah terang lagi bersuluh, PN terang2 tidak membela Islam. Mana boleh Islam diperlekehkan begitu shj. Kalau dulu, demi 'prinsip', PAS boleh keluar PR kerana DAP tolak hudud, kenapa tidak sekarang? Skrg komponen GPS tolak cdgn utk haramkan arak... Sama shj. Kedua2nya menghina Islam. Mana perginya 'prinsip' PAS?

Itu lah PAS.

Kat dunia lagi Allah dah tunjukkan kat kita, PAS ni hanya pembohong belaka. Dah dpt jd menteri, timbalan menteri, pengerusi GLC, prinsip letak kjp kat tepi... Bila berhadapan dgn walaun, mudah jer. Baca dua tiga ayat, dua tiga hadis nabi, settle. Walaun kan ker bangang abadi...

Macam saja-saje jer Allah nak uji... Allah hantar kes pemandu mabuk hampir setiap hari....asal keluar berita jer...  ada shj kes langgar orang sampai mati,.. dari budak grabfood, sehinggalah anggota polis yg jaga roadblock..kena langgar smpai mati. Allah nk suruh kita tengok, sejauh mana lebai yg sebelum ini bercakap menjual ayat2 Tuhan mampu utk buktikan... mereka cakap dan mereka buat...

Nah... Sekarang, mana isu pemandu mabuk... Mana isu haramkan penjualan arak, mana isu suruh tutup kilang arak... mana perginya lebai2 kelarah?...

Baru kena sergah dgn komponen GPS, dah terkencing terberak...

Natam...😎😎😎😎😎

c&p

No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

JOM BUANG JUDI....

  Walauns , manusia dalam gambar ni adakah masih hidup lagi atau pun dah arwah. Woiii…… dia orang buat apa tu ??? Hangpa tolong bagi...