Friday, April 24, 2020

PANDAI TIME KENA KAT KORANG..




Pandai yek...time kena kat korang:
1. "Bro..ni bulan puasa lah ni. Mehla kita beramal ibadah. Stop la dulu berpolitik".
2. "Bro, ko tak boleh terima ker KERAjaan baru ni? kan ini semua Qada' dan Qadar dari Allah....ko nak lawan ketentuan Allah ker bro?".

Aku taknak cakap banyakla...korang MEWAun dan Caingok2 semua,
boleh tolong scroll @ semak semula posting2 atau statement2 korang tahun lepas PADA BULAN RAMADHAN 2019.

Takde satu pun status2 atau statement2 korang yang menunjukkan bahawa korang REDHA dan menerima Qada' dan Qadar Allah di atas kemenangan MUTLAK Pakatan Harapan, TIADA (walaupun satu ayat)!!!. Masa korang duk kutuk, caci dan hina tu pun, bulan Ramadhan jugak....tetapi korang tetap duk maki hamun dan fitnahkan PH. Check ler balik...dan jangan jadi seperti orang2 Munafiq cam penganut2 PASik.

PN yang berkuasa hari ini, kan....korang rasa, mereka menang celah kangkang mana dan sape?. PRU bila tew? Berapa ramai yang benar2 sokong PN sebenarnya ni?.

Bila aku tulis ayat "Bala dan Kemurkaan Allah terhadap Negara dengan hadirnya Cov-19 nih...sebenarnya kerana ada pemimpin2 yang telah bersubahat dalam menjatuhkan KERAJAAN yang di pilih secara adil dan sah", maka, tulisan dan maksud aku itu jelas dan BENAR!.

Ya betul...COVID-19 telah menyerang seluruh dunia. Tetapi itu semua di sebabkan oleh kejahatan beberapa jenis/spesis manusia di Malaysia dan wabak ini turut menjangkiti atau terkena tempias kepada hampir seluruh negara2 lainnya. Mungkin negara China menjadi asbab sahaja untuk memulakan wabak ini. Kasihan sungguh kita kepada mereka2 yang tidak bersalah. Allah memang amat murka jika ada kumpulan2 mirip kepada Abdullah bin Ubbay (seperti Adi Bawang n the gang) yang kini telah bersekongkol dan bersubahat dengan geng2 penyamun/perompak/perasuah seperti yang pernah di lakukan oleh pemimpin2 UMNGOK sdn bhd.

Menjatuhkan KERAJAAN RAKYAT..yang di pilih oleh rakyat juga adalah satu kesalahan serta DOSA besar dari segi moral dan majoriti pilihan rakyat.

Jika QADA" dan QADAR Allah yg memilih PH untuk memerintah negara tetapi kemudiannya menjadi kebencian kepada korang...sehingga menghina dan memfitnah di bulan Ramadhan, KORANG JANGANLAH NAK CERITA PASAL IBADAH dan IMAN!.

Jadi...dengan mudahnya, sebagai seorang pejuang Islam dan lelaki Melayu yang kental ini.....dengan beraninya aku memberitahu kalian bahawa "Menentang pasukan jahat yang penuh dengan kefasiqan, kemunafiqan dan kejahatan sepertimana yang kalian telah lakukan...juga adalah suatu IBADAH!".

Terima kasih,

Yang benar, ikhlas, jujur, tampan dan beriman kepada Allah

Mohd Asri Bakar.


No comments:

Blog Archive

My Blog List

Followers