BERAT LA MUHYIDDIN..... KAU MESTI KENA KAW KAW SEBAB MENYAKAW.


 Tengok 𝘱𝘰𝘥𝘤𝘢𝘴𝘵 𝗗𝗿. 𝗠𝗮𝘀𝘇𝗹𝗲𝗲 dengan 𝗜𝘀𝘄𝗮𝗿𝗱𝘆 𝗠𝗼𝗿𝗻𝗶, sebenarnya berat betul tuduhan yang dilemparkan Dr. Maszlee terhadap Mahiaddin.𝗝𝗲𝗻𝗮𝘆𝗮𝗵 𝗽𝗮𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗯𝗲𝘀𝗮𝗿 𝗠𝗮𝗵𝗶𝗮𝗱𝗱𝗶𝗻 menurut Dr. Maszlee.



Mahiaddin adalah 𝗠𝗲𝗻𝘁𝗲𝗿𝗶 𝗣𝗲𝗻𝗱𝗶𝗱𝗶𝗸𝗮𝗻 tatkala 𝗬𝗧𝗟 diberikan kontrak 1𝗕𝗲𝘀𝘁𝗮𝗿𝗶𝗡𝗲𝘁 dalam tahun 2012.. Dikatakan kontrak itu 𝗯𝗲𝗿𝗮𝘁 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗹𝗮𝗵 yang banyak 𝗺𝗲𝗻𝗴𝘂𝗻𝘁𝘂𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻 𝗬𝗧𝗟.


YTL 𝗴𝗮𝗴𝗮𝗹 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗲𝗱𝗶𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗹𝗶𝗽𝘂𝘁𝗮𝗻 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝗻𝗲𝘁 yang baik yang telah 𝗺𝗲𝗻𝘆𝘂𝘀𝗮𝗵𝗸𝗮𝗻 𝗽𝗮𝗿𝗮 𝗴𝘂𝗿𝘂. Sebaliknya YTL boleh pula letakkan antena mereka 𝘁𝗮𝗻𝗽𝗮 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗮𝘆𝗮𝗿𝗮𝗻 𝘄𝗮𝗶𝗺𝗮 𝗯𝗶𝗹 𝗲𝗹𝗲𝗸𝘁𝗿𝗶𝗸 𝗽𝘂𝗻 𝗱𝗶𝘁𝗮𝗻𝗴𝗴𝘂𝗻𝗴 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵.


Sekarang SPRM telah mulakan siasatan. Rakyat perlu tahu 𝗯𝗲𝗿𝗮𝗽𝗮 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 𝗠𝗮𝗵𝗶𝗮𝗱𝗱𝗶𝗻 𝗱𝗮𝗽𝗮𝘁 𝗱𝗮𝗿𝗶𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗬𝗧𝗟. Mungkin banyak hingga Mahiaddin marah dan mahu Dr. Maszlee dipecat kerana tak sambung kontrak YTL.


Tuduhan ni amat berat. Mahiaddin kena jawab sendiri. Tuduhan sebesar ini tak layak dijawab oleh machainya seperti 𝗪𝗮𝗻 𝗙𝗮𝘆𝗵𝘀𝗮𝗹. Kalau dia tak berani bersemuka, 𝗴𝘂𝗻𝗮 𝗣𝗗𝗙 𝗽𝘂𝗻 𝗯𝗼𝗹𝗲𝗵. Janji jawab.


Dan tak cukup setakat nafi. Mahiaddin mesti berani untuk 𝘀𝗮𝗺𝗮𝗻 𝗗𝗿. 𝗠𝗮𝘀𝘇𝗹𝗲𝗲. Kalau Mahiaddin di pihak yang benar, nescaya tak ada masalah nak saman Dr. Maszlee dan menang.


Selagi Mahiaddin tak saman Dr. Maszlee, selagi itu rakyat 𝗯𝗲𝗿𝗵𝗮𝗸 𝗮𝗻𝗴𝗴𝗮𝗽 𝘁𝘂𝗱𝘂𝗵𝗮𝗻 𝗶𝗻𝗶 𝗯𝗲𝗻𝗮𝗿. Jangan salahkan rakyat kalau percaya Mahiaddin sebabkan negara kerugian sehingga RM4.7 bilion.


 Sementara itu kita boleh juga nilai berdasarkan 𝗿𝗲𝗮𝗸𝘀𝗶 𝗺𝗮𝗰𝗵𝗮𝗶 𝗠𝗮𝗵𝗶𝗮𝗱𝗱𝗶𝗻. Antara reaksi mereka mungkin akan ada tuduhan dan fitnah 𝗱𝗶𝗹𝗲𝗺𝗽𝗮𝗿𝗸𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝗵𝗮𝗱𝗮𝗽 𝗗𝗿. 𝗠𝗮𝘀𝘇𝗹𝗲𝗲 selepas daripada ini.


Sebab itu memang teknik mereka. Tutup dosa sendiri 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗿𝗲𝗸𝗮 𝗳𝗶𝘁𝗻𝗮𝗵 𝗱𝗮𝗻 𝗰𝗲𝗿𝗶𝘁𝗮 𝗽𝗮𝗹𝘀𝘂 terhadap orang lain. Kalau itu yang berlaku, maka aku semakin yakin yang Mahiaddin memang 𝗱𝗮𝗽𝗮𝘁 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗻𝗴 dari kontrak 1BestariNet tu. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


.


No comments: