CEPAT SANGAT NAK VIDAL. BAKAL MENDAPAT NI.


Najib Bakar


 Sebab ni la aku takkan melompat kalau ada isu panas. Faham, kalau dapat scoop paling awal, kemungkinan nak viral tu sangat tinggi.





Tapi kalau hampa ada rasa tanggungjawab yang mai dengan followers dan reach yang tinggi, hampa takkan sewenangnya belasah buat content.


Ni design sebenar logo Vern's tu, dia bersambung sebenarnya, bukan terputus seolah-olah huruf Alif.


Baca status bro Amin Idris dengan tenang. Baca komen Dr Sabri dengan tenang.


Aku pun tak nak ulas paling awal tadi, sebab aku bukan pakar dari segi tulisan khat. 


Mata aku pulak nampak tu design laces. Tu mata aku, takleh la hampa nak marah.


Takkan semua benda nak buat palatao demi populariti dan sopi link yang boleh diselitkan satu hari nanti?



No comments: