WOIII YA AMPUSALAM.. WALAUN BUAT BODO LAGI






 Aku ditag dalam posting dari 𝗔𝗸𝗮𝗱𝗲𝗺𝗶 𝗕𝗼𝗱𝘆𝗴𝘂𝗮𝗿𝗱 yang menunjukkan cara-cara penggunaan 𝘽𝙖𝙡𝙡𝙞𝙨𝙩𝙞𝙘 𝘽𝙧𝙞𝙚𝙛𝙘𝙖𝙨𝙚. https://tinyurl.com/bdd7t66f.


Disekalikan gambar 𝗗𝗦 𝗔𝗻𝘄𝗮𝗿 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗶𝗮𝗿-𝘀𝗶𝗮𝗿 (rasanya di Berlin tempohari) yang menggambarkan seolahnya 𝘣𝘳𝘪𝘦𝘧𝘤𝘢𝘴𝘦 yang dipegang oleh salah seorang pegawai pengiring DS Anwar adalah 𝘣𝘢𝘭𝘭𝘪𝘴𝘵𝘪𝘤 𝘣𝘳𝘪𝘦𝘧𝘤𝘢𝘴𝘦 tersebut.


Tiada yang salah dalam posting ni. Tapi entah kenapa walaun sakit sangat hati melihat keadaan ini. Padahal ia adalah 𝘀𝗲𝘀𝘂𝗮𝘁𝘂 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗶𝗮𝘀𝗮. Normallah pemimpin utama negara 𝗱𝗶𝗷𝗮𝗴𝗮 𝗸𝗲𝘀𝗲𝗹𝗮𝗺𝗮𝘁𝗮𝗻𝗻𝘆𝗮 sebegitu.


Sedangkan Hadi yang 𝗯𝘂𝗸𝗮𝗻 𝘀𝗶𝗮𝗽𝗮-𝘀𝗶𝗮𝗽𝗮 tu pun ada walaun jaga sampai khabarnya pernah ada wartawan yang 𝗱𝗶𝗯𝗲𝗹𝗮𝘀𝗮𝗵 𝗼𝗹𝗲𝗵 𝘄𝗮𝗹𝗮𝘂𝗻 hanya sebab nak tanya soalan kepada Hadi. Jadi apa yang peliknya?


Tapi demikianlah walaun. Hati mereka 𝗽𝗲𝗻𝘂𝗵 𝗵𝗮𝘀𝗮𝗱. Sampai ada yang bercakap hal yang 𝘁𝗮𝗸 𝘀𝗲𝗽𝗮𝘁𝘂𝘁𝗻𝘆𝗮 keluar dari mulut orang Islam apatah lagi di bulan Ramadhan yang mulia ini.


Tapi ia buatkan aku terfikir. Kenyataan keras DS Anwar menjawab soalan provokasi daripada wartawan di Jerman tempohari, di hadapan 𝘀𝗲𝗸𝘂𝘁𝘂 𝗸𝘂𝗮𝘁 𝗜𝘀𝗿𝗮𝗵𝗲𝗹𝗹, mungkin membuatkan regim zionis itu membencinya.


Taklah pelik kalau Israhell benci DS Anwar. Tapi bila walaun pun benci, aku fikir mungkin sekarang 𝘄𝗮𝗹𝗮𝘂𝗻 𝗱𝗮𝗵 𝘀𝗲𝗸𝗮𝗽𝗮𝗹 dengan zionis Israhell. Kan ada pepatah mengatakan 𝘦𝘯𝘦𝘮𝘺 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘦𝘯𝘦𝘮𝘺 𝘪𝘴 𝘮𝘺 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥.


Walaun dan Israhell mempunyai musuh yang sama - DS Anwar. Tak mustahil mereka 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗲𝗸𝘂𝘁𝘂 sekarang ni. Sebab tu walaun 𝗯𝗲𝗿𝗸𝗼𝗻𝗴𝘀𝗶 𝗿𝗮𝘀𝗮 dengan Israhell mahu melihat kemusnahan DS Anwar. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


.


1 comment:

Anonymous said...

Walaun & walauntit kaki air ketum jadi pemikiran mereka tak sampai sejengkal pun, tiap saat duduk ratib DSAI DSAI DSAI lepas tu pekerja asing duduk buat duit dengan tanam sayur buka kedai runcit mereka akan meroyan sawan babi... tulang empat kerat ada asyik guna untuk medsos duduk merapu dalam khayal, habis khayal nampak salah pekerja asing lepas tu ambil air ketum lagi ratib DSAI DSAI DSAI itulah routine mereka