UMNO KAFIR SAMPAI KIAMAT. DENGAR APA KATA MOKCIK NI. KESIAN DIA BILA MINTA NAK LIHAT KITAB MANA DIA NGAJI.





Norman Radzuan.


Inilah yang saya bimbangkan bila ideologi PAS yg didoktrin sejak dahulu telah merosakkan pemikiran org Melayu. Ia sgt bahaya utk perpaduan kaum di mana jika dibiarkan berkembang seperti wanita ini, org Melayu percaya org Melayu di luar PAS itu kafir.


Anda lihat video ini anda sudah dpt menilai tahap pemikiran wanita ini. Seperti gelaran ‘walaun’ yg dimaksudkan org politik wala membuta tuli tanpa mahu menggunakan akal.


Ada dlm kitab katanya… bila ditanya kitab yg mana dia jawab guru itu sudah tiada. Sebahagian besar warga desa mereka berada di dlm parti itu yakin parti itu agama, parti yg satu2nya diredhai, parti syurga, mereka diluar parti PAS adalah kafir.


Jika fahaman ekstrims ini terus dibiarkan 10 tahun lagi, saya tidak hairan peristiwa seperti 13 Mei dahulu boleh berlaku. Sanggup memperkudakan agama kpd golongan yg lemah sgt tidak bertanggungjawab.


Saya harap kerajaan perlu serius membincangkan mengenai doktrin yg dimainkan PAS. Ia bukan soal agama dan politik tapi ia soal kemakmuran negara. Serius saya katakan pemikiran taksub ini sgt bahaya utk sebuah negara yg berbilang kaum.


No comments: