RAYU UMNO PULAK TUBUH KESATUAN. KESATUAN APA PULAK MAK LONG.?




 Satu lagi cerita kelakar pagi ni. Akhirnya PAS tunduk merayu ke kaki UMNO. Dia dah sedar tanpa bantuan UMNO PAS cuma sampah terbiar.


Hilang sudah ego PAS. Akhirnya kluster mahkamah yang pimpinan PAS hina juga yang dirayu. Dah lupa ke penghinaan yang diberi?


Antara paling kelakar, dia kata Kerajaan Perpaduan ini nampak bersih di luar tapi kotor di dalamnya. Dia cakap pasal diri sendiri ke tu?


Sebab yang kita tahu sekarang ini, PN dan PAS yang kotor di dalamnya. Penuh kehinaan. Penggabungan antara perasuah dan pencuri harta rakyat.


Ketika PN dalam kerajaan, UMNO terhina. Presiden parti pun tak dihormati. Malahan Presiden Bersatu lebih dominan dalam UMNO.


UMNO ketika bersama PN tampak kecil dan bodoh. Selalu diketawakan. Tapi hari ini, digniti UMNO telah kembali terangkat semula.


Itu terbukti dengan dapatan dari kajian baru-baru ini di mana BN yang dipimpin UMNO punyai populariti menyamai PN di mata rakyat.


Lihat ketika UMNO ikut PN, populariti BN merudum teruk. UMNO berterusan ditolak rakyat pada waktu itu. Berbeza dengan sekarang.


Ajakan ini cuma ajakan palsu. Kononnya kesiankan UMNO padahal untuk kepentingan mereka sendiri. Demi untuk dapatkan kuasa.


Kalau UMNO bersama PN semula, nescaya maruah UMNO akan diinjak lagi sebagaimana sebelum ini. Maka jauhilah para hipokrit ini. Guane boh?


 

Raja Gelap 


.


No comments: