PEMINTA SEDEKAH ADA RUMAH DAN KERETA MEWAH..PENYOKONG YANG TAKSUB SENGKEK...

 

Norshidah Mohd Daud.


Gambo ni Kak Ani baru ambik 5min td gaisss





Kadang sian tgk post Ahmad Albab walaun bodo ngadu keta dia rosak

Dahla keta lama, buruk, asyik rosak pulak

Pastu bodo2 p bg duit kak Tar Snake celake ni

Dahla pakai keta mewah, bukan 1 je keta dia

Umah pun beso, jauh nk banding ngan Ahmad Albab  Muhammad Yahya walaun bodo ni


Ahmad Sharill Sharill, pasni kalau ada org susah area sini, kau suruh diorang berbaris je depan umah bini muda Tar Snake tu

Aku pun xleh nk tlg byk mana gak

Aku sendiri x pakai keta2 Hellfire Alphard CRV semua tu

Bil api aku bayo sendiri, x mintak sedekah org


Aku ni walau org p sedekah duit atau makanan kt adik aku yg Oku tu, aku rasa malu wei

Malu sangat2

Sebab aku & abah aku mampu sara dia


Ni dok umah beso, keta mewah 3 4 bijik, bil api pondok sendiri p mintak sedekah org

Celake punye kemetot

No comments: