MGID

THAIPUSAM DAN MASJID.. MASIH INGAT FITNAH PADA DR MUJAHID ?



Soal Thaipusam ini tidak berkait langsung dengan Menteri Agama, tetapi tahun lepas menjelang hari thaipusam..apakah kita masih ingat, Orang yang beserban..Berjubah..Kononnya ahli tareqat mengfitnah dan menghina Dr Mujahid dengan gambar mengusung Kavadi sambil meletakkan caption Kelompok Pluralisme dan mengajuk slogan Rambutan Al'amin mengikut jejak hasutan jahat Mufti Utara... Apakah dia sudah meminta Maaf atas fitnah mereka ? 


Tapi itulah perencanaan Allah itu yang terbaik untuk memberi gambaran kelompok Ulama dan Islamiyyin yang Nabi kata wajib diperangi idealogi jahat mereka.. sama seperti isu berbuka Puasa di Grudwara Sikh dijadikan isu besar..hari ini Allah balikkan peristiwa Upacara perkahiwinan dengan ritual Agama Sikh dizaman mereka melibatkan saudara mara orang kenamaan...


Tahun ini semua Masjid diarah tutup..Manakala sebahagian Upacara dan ritual Thaipusam dibenar.. Ya, hak penganut Hindu kita tak nafikan.. Tetapi bagaimana hak Solat bagi Ummat Islam.. ? Itu sebab aku kata.. sebarang hukum dan Undang2 mesti menggunakan neraca dan timbangan yang sama.. 


Jadi ada yang nak kata Kerajaan Melayu Islam ini liberal..Menteri Agama Liberal ? Dah tak kedengaran mereka ini..Ramai yang melakukan fitnah di dalam Masjid sebelum ini Allah hukum mereka dari tangan pemimpin mereka sendiri.. ada yang berKuliah disaman..Ada yang Solat Didakwa.. Bayangkan semua ini berlaku zaman Pemerintahan PH..


Malah Suara seorang Ulama Jahat dari Utara yang sering menghasut dizaman PH mengatakan Islam terancam pun kini sudah tidak berbunyi lagi..   Sebab dia antara gambaran kelompok gereja di era Kegelapan Eropah dulu yang membela Raja dan Kerajaan yang Zalim.. 🙂


Ipohmali



No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

CERITA MATA LEBAM ANWAR ANGKARA TUN/ANWAR DI PUKUL [PIDATO DATUK EZAM GE...