ORANG SABAH YANG TAKUT MATI BUKANNYA DATO DR NOOR HISYAM.


Image may contain: 3 people, glasses and close-up, text that says "Tiong enggan tarik semula komen perlekeh KP Kesihatan Chan Kok Leong, Diyana Ibrahim Dikemas kini 32 minit yang lalu Diterbitkan pada 11 Nov 2020 3:27PM 0 Komen"

KAMELLIA D' KOTA

Wakil Rakyat Bintulu hina Dato Dr Hisyam diparlimen. Mengapa perlu marah dan buat tuduhan bahawa Dato Dr Hisyam takut mati kerana itu beliau tidak turun keSabah. Kamu ada kuasa kenapa tidak pecat saja Dato Hisyam tu?

Apa gunanya Menteri Kesihatan yg ada bersama Timbalannya? Setiap hari siapa y mengadap pesakit covic19 ni? Menterinya ke atau DGnya? Siapa yg takut mati sebenarnya. Kamulah yg takut mati dan takut hilang kuasa. Mengapa kamu bilang DG yg takut mati.

Mengapa kamu tak bahaskan berkenaan misi bantuan untuk rakyat Sabah yg kini kelaparan di parlimen pagi tadi? Korang ni memang Menteri yg tak da otak ke dan tak buat homework sebelom ke parlimen ke untuk berbahas?

Yg disentuh dan diback up adalah kerana dia dari parti yang sama. Sepatutnya parlimen untuk cari jalan selesaikan isu rakyat dan bukannya bincangkan soal parti. Adala seorang tu MP yg bongok, tak da kerja lain melainkan buat bising je.. Takut sangat ke dgn undi tak percaya sampai nak back up2 tu? Undilah.. kalau nak back up sangat. Biar rakyat kira brp ramai MP yg nak pecat Dato Dr Hisyam dgn yg menyokongnya.

 

No comments: