Lihatlah struktur organisasi Penggerak Komuniti yang ditubuhkan di bahawa KPKT.

 

Image may contain: text that says "KERAJAAN MALAYSIA JABATAN PENDAFTARAN PERTUBUHAN MALAYSIA NOMBOR PERTUBUHAN PPM-002-16-16062020 NAMA PERTUBUHAN PERTUBUHAN PENGGERAK DASAR KOMUNITI NEGARA MALAYSIA(PKN) TAHUN MESYUARAT/LANTIKAN 2020 BIL SENARAI AHLJ-AHLIJAWATANKUASA BAGI TAHUN JAWATAN NAMA PENUH PENGERUSI TIMBALAN PENGERUSI SETIAUSAHA PENOLONG SETIAUSAHA BENDAHARI ILIJAWATANKUASA AHLI JAWATANKUASA NOR HI2WAN BIN AHMAD ADI IKMAL BIN ISA FARA FARAHIDA BINTI SAHROM MOHD AMIRUL ALIM BIN GHIATHUDDIN POOBALANA PONNUSAM MOHD BIN ABDUL RAHMAN NURHANIM HANA MOKHSEN BIN MOHD NAZREE BIN MOHD YUNUS MOHD NOOR MUSTAPHA ABDUI YUNUS BIN JAMAHRI AHLJAWATANKUASA MALANGA"


Pengerusinya ialah pegawai khas MakLampir Zuraida. Timbalannya mantan Ketua AMK Putrajaya. AJK yang lain adalah merupakan bekas ahli PKR yang keluar parti kerana mengikut perjuangan khianat dan sesat siKitol Azmin dan MakLampir Zuraida.

Bayangkan RM8.6 akan dikendurikan oleh mereka beserta dengan 150 lebih Ahli Majlis Persekutuan yang dilantik di Selangor, Pulau Pinang dan Negeri Sembilan.

Tentu sahaja wang itu mereka akan gunakan untuk membuat pelbagai aktiviti politik untuk menawan ketiga2 negeri itu terutama Selangor.

Kalau Bajet2021 ini lulus tanpa pindaan dan beserta pula dengan peruntukan RM85.5 juta untuk menghidupkan JASA dan RM8.6 untuk Penggerak Komuniti maka PRU15 rakyat WAJIB menjatuhkan kerajaan PN (baca: Pengkhianat Nasional) ini kerana gunakan wang pembayar cukai untuk kepentingan politik mereka saja dan bukannya untuk rakyat...

AbangMi TokPerak



No comments: