MARUAH ANWAR JATUH JIKA GAGAL BUKTIKAN ANGKABYANG MENCUKUPI

 Salam....


First round pun dah kalah...MEMALUKAN!!!. πŸ€£πŸ˜…πŸ˜…


"Ooooo..itu semua perancangan atau strategi DS Anwar jer tu!". Oiii! Perancangan kebenda mcm tu?. Cam hanat jer aku nampak.


"Sabar sedare...DS Anwar sengaja nak pinggirkan dan tolak Tun M". Tu ker taktikalnya?. Habis tu, yang duk julang2 nama bakal di angkat menjadi PM tu buat hape?. Nak bodoh-bodohkan penyokong2 PH?.


Ada yg bagitahu..."ada kesilapan semasa pembentangan pertama tu. MP Amanah tak faham signal dari Anwar dan terikut-ikut dgn emosi. Don't worry bang...ada lagi 2 kali lagi pengundian". 


Bro...kamu ingat team @ MP2 UMNO tu ikhlas ker? Ko ingat GPS nak sokong DS Anwar ker?. Kalau taktik DS Anwar camni...moral MP2 pun dah kelaut la bhai. Nak menang hapenyer lagi?. 


Sebenarnya, tiada kesepakatan dan tiada hala tuju di dlm perjuangan PH a.k.a pihak pembangkang ni. Bila bertemu dgn rakan2 PH mlm tadi..apa yang mereka cakap?. "kita tunggu PRU-15 jer la bang. Tapi, boleh pakai lagi ker pemimpin2 PH kita nih?. Cakap berdegar-degar mcm nak runtuh tembok besar China. Tapi..hapah pun takde!. Buat malu kita jer laa!!!".  


Tak payah cakap banyak lah..undian ke 2 dan ke 3, KEPUTUSANNYA tetaplah sama. PN akan terus berkuasa ketika pemimpin2 PH dah hilang arah dan TAK SEDAR DIRI kerana berjaya di perbodoh2kan serta telah di permalukan oleh barisan KLEPTOKRASI!!!.


Maaf, bangang dan bodoh itu..bukannya milik kami. Kami lebih bijak dari pemimpin2 atau pemain2 politik yang kini lebih cenderung memiliki KETOLOLAN YG NYATA!!. 


TQ.


Yang ikhlas, jujur dan benar.


Mohd Asri Bakar.




No comments: