EZAM - SI KITOL, DUA MUSUH KETAT BERTEMBUNG DI P.PINANG HARI INI



Sepertimana yang dijanjikan, GERAK98 sedaya upaya akan terus 'memburu' si kitol dan kumpulan pengkhianat.  Ini yang berlaku di P.Pinang hari ini.


Awat orang Penang dah kebulur ka apa ka? Ni Cot Ayaq pun ada..Masa jadi TKM dulu dok diam saja ka ..macamana ka jadi dulu dulu ni.


Bezanya seperti biasa si Kitol akan membawa dedak berupa makanan untuk ditaburkan kepada rakyat agar programnya dilihat dapat sambutan. Sesiapa yang merasa tiada maruah dan kemaruk untuk makan hasil dari tangan pengkhianat, silakan hadir.


Manakala, GERAK98 tidak membawa apa-apa kecuali semangat yang membara untuk menentang para pengkhianat dan mempertahankan roh perjuangan reformasi.  Kebetulan, Deklarasi Permatang Pauh dilaungkan di bumi P.Pinang, maka hari ini GERAK98 akan berpencak di pulau mutiara ini.
Bersama Sdr Ezam, Pengerusi GERAK98 sudah pastinya akan menjadikan si kitol sasarannya.  Saki baki si kitol di negeri kelahiran tokoh reformasi, Anwar Ibrahim wajib dihapuskan.

Kepada semua penyokong reformasi diseru untuk bersama di dalam sebarang gerakan u tuk memperkuatkan perjuangan reformasi, menentang rasuah, tegakkan keadilan dan menentang pengkhianatan.

LAWAN TERUS LAWAN!!

WFAUZDIN NS

No comments: