JAHATNYA MAHATHIR


Md Zulaimi Kazin.

Orang politik ini semakin "gila", rakyat yg terkesan akibat Covid langsung tak dibicarakan sebaliknya masih mencatur kuasa. Aku mesti dapat dgn apa yg aku nak... itu ego org politik.

Kawan saya kongsikan maklumat percaturan terkini Tun dan bersedia menerima Syafie Afdal sbg PM katanya.

Malang rakyat Malaysia sbb memiliki orang politik hari2 mencatur kuasa dan tiada kesudahan. Anak muda yg mencari kerja bagaikan mencari seekor semut hitam dimalam gelap gelita tp org politik masih membilang angka utk kembali berkuasa.

Yang terbaik semalam tatkala orang lain kalut dgn kuasa tp saya lihat FBlive Anwar berwacana dgn anak2 muda yg baru tamat belajar tentang masalah dan cabaran, lupakan soal menghitung angka. Bagilah puak2 yg gila kuasa menghitungnya walaupun Anwar yg dituduh gila nak jadi PM.

PS; SAYA TAK FIKIR AMANAH DAN DAP SETUJU.


No comments: