ALAHAI MENTERI AIR SUAM...



NIZAM AKA



✓ Alahai menteri  air suam..Cuba check tarikh perjumpaan kumpulan tabligh tu..Bukankah tarikhnya ialah 27hb Feb?Kerajaan PH hilang kuasa 24hb Feb..Antara 27hb dgn 24hb,yang mana dulu menteri  oiii?

✓ 24hb itu M'sia sudah tiada Menteri Kesihatan kerana Kerajaan PH telah hilang kuasa gara-gara geng semburit kamu yang bekerja keras tebuk atap rumah..


✓ Apa tidak gagalnya,sebab waktu itu geng-gang  kamu sibuk ke hulu ke hilir sdang merancang nak tebuk atap rumah..Masa tu kamu dengan geng-gang kamu tengah mabuk air suam kat hotel Sheraton kot?


✓ Menteri  oiii..Masa kerajaan PH hilang kuasa pada 24hb tu,kes covid di Malaysia hanya ada 24 kes,yang mana 22 telah sembuh dan hanya 2 orang lagi yang masih di rawat dalam wad..Tapi bila geng-gang tebuk atap haramjadah kamu ambil kuasa,kes melonjak beribu-ribu..


✓ Last-last..PH juga yang kamu salahkan?dasar menteri kesihatan tak ada otak..Kamu sebenarnya yang telah memalukan negara dengan lawak bodoh  kamu mengenai rawatan air suam...satu dunia ketawakan teori air suam kamu sehinggakan banyak tv luar negara mengambil apa yang kamu katakan itu sebagai bahan lawak jenaka..




Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks yang berkata 'Geng2 Dgn Semburit Dasar Makluk Lembam Mula Gerakan Kjaan Suam Gerakan menyingkirkan kerajaan bermula 23 Kerana Kerja2 Gila Babi Kamu,Kjaan Mulai 24Hb Feb Lagi..Bongok! mkk Februari, Menteri kesihatan: Kerajaan PH kluster Tabligh Menteri Kesihatan Dr mendakwa kerajaan PH sebelum ini gagal membendung kluster Tabligh Sri Lumpur, yang kepada penularan Bermula 24 hingga dipimpin Mahathir menjadi perdana menteri sementara. Negara kerajaan sepanjang tempoh 24hb M'sia Sudah Tiada Menteri Kesihatan.. terakhir Menteri Kesihatan. Terima Dr Dzulkefly Petaling menjadi gelombang Abdullah, Himpunan Berlaku Feb,Beruk "la (himpunan Masjid Sri Petaling) berlaku daripada 27 Februari hingga la sungguh sehingga hari ini, kita dapat menghentikan (sepenuhnya)'





No comments: