PENJELASAN : PKR PAHANG TIDAK LUMPUH. HANYA LIMA KETUA CABANG YANG ISTIHAR KELUAR PARTI (LEBIH AWAL DIPECAT) TIDAK MAMPU GOYAHKAN KEADILAN PAHANG





Di Pahang ada 14 Cabang Keadilan.  Daripada jumlah tersebut, hanya ada 5 Ketua Cabang iaitu Paya Besar, Pekan, Rompin, Bentong dan Bera (KC lebih awal dipecat atas tuduhan rasuah).  Kesemua Ketua Cabang tersebut tidak mampu membawa separuh pun dari AJK Cabang masing-masing. 

Bahkan, sebelum program pengistiharan keluar parti yang dibuat di Bera semalam, MPN Pahang lebih awal mencadangkan pemecatan kesemua Ketua-Ketua Cabang tersebut.  Maka, program semalam sekadar program makan dedak dan sesi bergambar.  Tiada kejutan langsung!!

Tiada satu Cabang pun yang lumpuh akibat perbuatan kartel khianat ini.  Kalau di peringkat Pusat, ada yang sokong semburit, pelik apanya di Pahang ada yang ikut orang yang dipecat atas tuduhan rasuah?  

Pengkhianat memang tidak pernah fikir soal maruah.  Cuma sedikit sedih kerana ada di antara mereka yang berjuang lama tapi akhirnya tunduk kepada hasutan semburit.  Semburit yang untung dapat jawatan besar dalam kerajaan pengkhianat ini, kamu pula dapatlah makan kenduri semalam dan RM 50 duit minyak. 

Keadilan Pahang masih lagi sedang menjejaki beberapa pengikut pengkhianat bagi membersihkan parti. 

WFAUZDIN NS


No comments: