DIA MEMANG SIHAT.


 MMMS


Aku guna akaun mole untuk masuk ke fb LSS,  disinilah wala wala PN berkumpul untuk cari info.. walaupun LSS ni sebenarnya BN tapi kem Najib.



Dia memang bukan your ordinary siber but ahead in many aspect. jadi perlu ulas dan bagi feedback posting dia yang undermined usaha kerajaan jika tidak usaha kjaan dan PMX akan dianggap gagal dikalangan pihak yang percaya dgn agenda pembangkang.


Apa yang dia tulis tu bukanlah 100% tepat tapi yang penting ada graf dan dia tahu how to manipulate otak orang melayu seperti yang RR sebut dipodcast baru baru ini.


Apa yang LSS tak sebut masa Najib jadi PM kadar faedah ketika itu adalah  2.25 - 2.50 berbanding skrg sekita 5.00 - 5.5%, lagi tinggi interest rate permintaan pun tinggi dikalangan pemain matawang.


Baru baru ini Fed mula mengurangkan kadar faedah dan ni turut memberi impak positif kepada matawang Ringgit dan matawang lain kerana itu berlaku kenaikan pada ringgit, bath, rupiah berbanding US (Asean).


Aspek ni adakah susah nak dijelaskan kerana perlu ada kefahaman dalam ekonomi dan kewangan dan apa bila ada individu mcm LSS ni yang sentiasa menyebarkan naratif negatif, ni perlu dibetulkan.