GAGAL DAN GAGAL BAGI PEMBENCI

 








Zuwairi Md Yusof


Sudah 2 kali perhimpunan lawan Anwar gagal.Pertama di Putrajaya dan kedua di Tambun.Yang datang boleh di kira dengan jari kaki.Ramai tak hadir sebab sibuk bekerja, pergi beli-belah, bercuti dengan keluarga.Ini semua petanda ekonomi baik.Yang menganggur sudah berkurang.


Alhamdulillah walaupun di gelar sebagai paling diktator oleh Ambiga namun saya tengok tiada penguasa datang belasah para demonstran.Ini yang kita mahukan supaya hak kebebasan berhimpun dengan aman di tegakkan.


Kita tolak Anwar …..πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ

Kita tolak Anwar ke Depan agar terus memimpin negara 

Kita tolak Anwar ke Atas agar terus memayungi kebangkitan ekonomi negara .

Kita tolak Anwar ke Kiri , ke Kanan , ke Atas dan ke Bawah agar dapat melindungi negara dari di samun dan di pecah belahkan oleh penyangak yg gila kuasa πŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡Ύ [https://x.com/sirsazly/status/1817780769215193157](https://x.com/sirsazly/status/1817780769215193157)


PMX yg akan bentang RUU 355 di parlimen Ogos ini.Nak harap PAS pis pus? Wan Azizah siap nak di kuburkan kat jerat Cina jika enggan sokong RUU355.Sekarang kamu semua wajib tanam calon2 PN PAS dan BERSATU di jerat Cina ramai2 PRU16 nanti.Mereka cakap ja pandai mentadbir pun kucar kacir di 4 negeri bawah PN.



No comments: