SOKONGAN BUKTI PIMPINAN AMIRUDDIN DITERIMA


MSO




Langkah diambil oleh bekas pimpinan tertinggi Bersatu Dr Muhammad Faiz Na’aman dan bekas Adun Dengill yang juga bekas ketua Armanda Selangor Adhiaf Syan menyertai Keadilan manakala tindakan Adun Selat Kelang Abdul Rashid Asaari yang berpaling tadah menyokong PM memberi political maileage kepada Pengerusi Keadilan Selangor Amiruddin Shaari.


Penyertaan dua mereka  itu ke dalam Keadilan membuktikan Keaadilan parti yang boleh membantu rakyat Selangor. Sekaligus juga ia akan memantapkan lagi pimpinan Amiruddin.


Dari sisi lain sokongan ketiga mereka itu adalah manifestasi kepercayaan dan keyakinan kepada pimpinan Naib Presiden Keadilan itu. 


Dalam pada itu penghirjarahan ke dalam Keadilan dan sokongan kepada Perdana Menyeri dan kerajaan Madani itu bukan terhenti di situ sahaja.


Dari saru sumber masih ada beberapa pimpinan Bersatu lain yang akan bertindak meninggalkan Bersatu beramai ramai, bila dan masanya mungkin menanti masa terbaik saja. Adalah dijangka pengumuman mengejutkan akan berlaku selepas Aidifitri nanti.


Langkah ketiga tiga mereka itu menggambarkan parti pimpinan Mahiaddin itu umpama retak menunggu belah saja. Laksana asap berkepul untuk membakar huma. Trims.



No comments: