KEH..KEH..KEH...KAKI FITNAH MANA MAU DOK DIAM

 




Ni namanya kemaruk. Ni kalau cerita remaja ni, jenis lelaki yang dah terang rejected dah. Awek tu dah maki dia kaw-kaw depan public, tetap dia kata awek tu beri respon positif.


Kerajaan kalau nak jatuh, memang jatuh. Itu Allah yang tentukan. Tapi kita sebagai manusia, menilai sesuatu perkara dari sisi logik. Kelau di sekolah dulu, ada topik kebarangkalian.


Jadi cerita nak tebuk atap ni, kebarangkalian tu hampir sifar dah. Manusia yang berakal waras pasti tahu yang ia hampir mustahil berlaku. Tapi lebai kemaruk enggan  terima hakikat.


Macam Ahmad Maslan cakap, buat apa nak sokong PN sekarang ni? Kalau 10 orang MP BN yang PN kata sedia nak sokong PN, mereka sokong pun PN tetap tak cukup jumlah.


Menyokong PN hanya jadikan mereka pembangkang. MP mana yang begitu bebal sampai sanggup nak jadi pembangkang demi Mahiaddin? Yang ini pun lebai tak mampu fikirkan.


Baru-baru ini PMX dan kedua-dua TPM telah secara terbuka jelaskan kesepakatan antara parti-parti dalam Kerajaan Perpaduan. Kalau itu pun masih tak bererti apa-apa kepada lebai, memang sah bodoh. Simple. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


.



No comments: