HALUSINASI PNEBUK ATAP : BUMBUNG KONKRIT DISANGKA ATAP RUMBIA




KESAN dasat dari penggunaan dadah seperti pil kuda adalah HALUSINASI umpama berangan-angan tentang sesuatu yg tidak wujud, merapu dan merepek akan berlaku.


Jika kita search, sejak tahun 2017 sehingga 23 Oktober 2023 tidak putus-putus berita polis merampas pil kuda dan menangkap penyeludup atau pengedar pil kuda di KELANTAN dan TERENGGANU.


Tidak dapat dinafikan dari laporan-laporan berita berkenaan yg mengesahkan pil kuda begitu popular di Kelantan dan Terengganu negeri dipenuhi walaun & untit. Di negeri-negeri walaun, jika kita campak jarum ke langit adalah sangat tinggi kemungkinannya jarum itu akan jatuh memgenai hidung, kepala atau bontot walaun & untit PNjahat WARGANEGARA TAK BERGUNA.


Oleh itu kita cukup bimbang cakap2 nak tebuk atap ini datangnya dari HALUSINASI lebai, walaun & untit mabok akibat berdengung. Sbb org yg berfikiran WARAS tidak akan TANPA KEMALUANNYA MEREPEK nak tebuk bumbung konkrit.


HALUSINASI lebai, walaun & untit cukup serious sehinggakan bumbung konkrit yg kukuh yg telah berkali-kali mereka GAGAL TEBUK masih mereka sangkakan Atap Rumbia.


Saya kira pihak berkuasa harus melakukan ujian air kencing pada setiap walaun & untit sbb mereka seting berHALUSINASI di setiap Whatsapp Group, FB, TikTok dll platform SocMed. Ia mungkin kena mengena dgn air kencing mereka.


Samada kencing mereka sudah dicemari sesuatu yg memabok dan mengHALUSINASIkan atau mereka sebenarnya telah dikencing habis-habisan oleh lebai kongkiak kaki berangan.


Wallahualam.


- Zus Din 

11122023



No comments: