PATUT LAMA DAH BUDAK NI KENA CEKUP. BUAT BAIK BERPADA PADA.....



 

Ustaz muda penipu…( anda sudah lihat klip video )

SIAPA YG MEMUSUHI ISLAM?

Sepatutnya kenyataan ini wajib ramai2 buat report. Ambil tindakan saman. Jgn lembik, jgn lalai, take thinks for granted klip2 video yg memfitnah dan berbau perkauman ini akn buat kerajaan tidak stabil dan ekonomi gagal dipulihkan.

Ingat kerajaan 22 bulan dulu sb kita lalai, slow dan konon berintergriti. Nak tahu bagaimana pula Mahathir boleh kekal 23 tahun sebagai PM… sb dia tegas dan teamnya pantas mengambil tindakan ke atas lawan.

Ingat 80% anak muda terpengaruh dgn segala tohmahan di Tik Tok hingga membuatkan byk kerusi jatuh kpd pembangkang . Jika tidak diambil tindakan tegas seperti saman… kerajaan yg ada tidak akn mampu bertahan.

Bagaimana fitnah melahirkan persepsi mampu dilawan dgn hujah berfakta? Sejarah membuktikan fitnah itu lebih dipercayai kerana ia cerita rekaan yg mudah dipengaruhi dari berkata benar.

Persoalannya yg mudah dijawab oleh kita pernah anda dgr DS Anwar memusuhi Islam? 22 bulan agama Islam dihina itu, budak ini mesti jelaskan secara fakta? Adakah pemimpin kerajaan perpaduan ini tidak menjaga agama Islam sdgkan rumah rasmi Perdana Menteri dibuka setiap minggu utk majlis agama.

Kena siasat dan bawa ke mahkamah siapa kumpulan yg anti Islam itu seperti didakwa budak ini? Mengungkit peristiwa 13 Mei di mana signifikan pemerintahan kerajaan dgn peristiwa tersebut utk membangkitkan isu perkauman. Jika tidak dikawal ia sgt bahaya.

Kata budak muda ini ‘Tak hairan kita akn jadi pelarian di tanahair kita.’ Kita tanya dia kembali kerajaan tak pernah menjadikan sesiapa pelarian tetapi siapa yg melarikan diri ke London?

Saya juga nak beritahu di Yadim atau di TV Al Hijrah itu ramai yg masih dikuasai lawan. Itu belum termasuk ribuan lantikkan politik masih dikuasai pembangkang yg hanya akn menjadi duri dlm daging kerajaan ini. ‘Jgn tunggu lama2 nanti diambil org.’

 

No comments: