BERSATU JANGAN ANGKUH

 

HAMDAN TAHA 

Ada seoarang sahabat sekarang bersama bersatu dulu UMNO . Dia bagitahu saya UMNO kena sedar diri la jangan sombong sangat ingatlah dia dah tak kuat....pru ke 14 dah membuktikan BN dan Umno dah di tolak rakyat....jangan lah belagak sangat ....jangan ingat Umno boleh memerintah semula jika tak BERSATU  dan PAS bawa bersama jadi kerajaan....

Kawan saya tu pun bahalol juga....dia lupa kot tak ada MP Umno yang menang atas tiket Umno melompat ke BERSATU....siapa lah BERSATU............BERSATU pun menang 13 kerusi jer itu pun menumpang kepada kekuatan PH bukan kekuatan sendiri....jadi jangan sombong lah muhyuddin....dan jika umno tak ada kerajaan PN ni pun tak ada.... sedangkan umno dan bn ada pun muhyuddin dan bersatu tak berani buat undi percaya di parlimen....punya penakut....jangan lah sombong sangat bersatu dan orang yang sokong bersatu....Umno ada pilihan sebenarnya dia boleh sokong Muhyuddin dia juga boleh sokong orang lain....jika dia tak bersama PN atau MN pun jangan ingat BN atau Umno dah mati....dia boleh bertanding sendiri dan boleh juga adakan kerjasama baru dengan orang lain....

Pas dan bersatu tak perlu sombong baru merintah tak sampai setahun pun....umno dan bn jika sombong pun depa dah jadi kerajaan 60 tahun lebih....jika dia mati lagi 10 tahun pun kira patutlah sebab tidak ada yang kekal di dunia ini...tapi kot PN mampus dalam tempuh terdekat ini itu baru teruk sebab baru umur 8 bulan KO dah.....hahahhahahahahahahahahah

Kot BERSATU anak jantan lawan lah bersendirian macam PAS....PAS dah buktikan pru 14 dia anak jantan berani lawan bersendirian....UMNO pun bole jika nak lawan sendirian....tapi bersatu kot nak lawan bersendirian presiden dan timbalan pun al ghuyupppp...pengarah pilihanraya PN pun 1000000 persen kalah usah sembang gajah ler.

 

No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

Kisah ramalan keputusan PRU

Saifuddin Nasution Hari ini temujanji saya dengan KP ROS di putrajaya. Sambil menunggu di ruang tamu sy membaca akhbar BH yg memuat laporan ...