TIDAK SETUJU DENGAN TINDAKAN PAS .KUTUK TUAN PRESIDENG, KENA AZAB DIAKHIRAT


"Korang yang duk kutuk Tuang Presideng si Hadi Awang serta lebai-lebai PAS tu nanti..akan terima balasan yang Sàngat teruk dan akan di azab oleh Allah swt di dunia dan di akhirat. Mereka semua itu adalah Ulamak-ulamak pewaris Nabi!!!"...kata penganut PAS dan PN/MN bagi menjawab setiap kritikan/posting ikhlas dari aku.

Itu satu lagi penipuan dan ugutan bodoh yang teramat-anatlah sangat bodohnya. Walaun ingat aku takut ker?. Kawan-kawan aku pun jangan takut!!!. Demi Allah, mereka semua tu termasuk Adi Awang sdn bhd bukanlah ulamak. Nak panggil ustaz pun dah berpinar biji mata kita, kan?..

Ulamak ni kan...dia tak pandai menipu.Ulamak ni juga...dia mendamaikan semua pihak, bukannya memecah belahkan masyarakat seperti yang di lakukan oleh lebai-lebai PAS hari ini. Ulamak yang baik serta bijak...mereka sedia memberikan dalil naqli dan bila mereka hendak menyatakan sesuatu dalil aqli...mereka berbincang sesama ulamak. Ulamak ni kan, dia tidak mengkafirkan orang sewenangnya sepertimana yang di lakukan oleh Hadi Awang. Ulamak itu, mereka berani mengkritik pemimpin@ kumpulan@ orang-orang perseorangan yang melakukan kejahatan dan perampokan terhadap sesiapa sahaja. Sebaliknya, Hadi dan geng-gang lebai serta walaun Pas kini bersekongkol/bermukah/berjunub/berjimak pulak dengan regim @ pemimpin umngok jahanam..maka, layakkah dia di panggil sebagai ulamak?.

Mereka turut menipu tentang RUU355. Tipu pasal Hudud, tipu pasal bayaran luar mahkamah berkaitan saman claire (SR). Sokong pembohongan Nicky Abodoh. Tak ambil tindakan kelucahan melampau Tar Snake. Tontowi tgk blue film pun masih mereka sayang. At Takkiri melanggar undang-undang pun nak di samakan dgn sejarah burung hud-hud?. Kenapa mereka semua ni jadi teramat bangang yang amat sangat ni?...

Itu belum lagi kita melihat cara mereka yg berterusan menjilat telo/jubo Najib. Itu belum kita masukkan KEBIADAPAN  mereka yang suka melabelkan orang lain (yang tidak bersetuju dengan PAS) sebagai golongan yang KAFIR. Oh, Jangnan lupa juga bahawa  mereka sering memberikan fatwa  yang berlawanan dengan prinsip islam dan jauh dari ketemadunan ilmu dan Islam juga. Mereka turut Menyediakan dalil palsu bagi menghalalkan cara dan perbuatan JAHANAM dari pemimpin PASi dan rakan baru mereka dari UMNGOK.

Maka..."ANDA TIDAK PERLU TAKUT UNTUK TERUS MENGKRITIK DAN MENGHENTAM, MENCERCA SI BADIGOL ITU SEMUA. KERANA KELAK...DI AKHIRAT NANTI, MEREKALAH YG AKAN MERANGKAK MENCARI ANDA DI PADANG MAHSYAR".

PELACUR DAN PEDAGANG AGAMA INI...TIDAK PERLU ANDA TAKUTI.

Yang ikhlas TAPI benar,

Mohd Asri Bakar.




No comments: