TAHNIAH HANNAH YEOH MENDEDAHKAN WAJAH INSAN YANG MEMBANTAH PERUNTUKAN OKU,ORANG TUA...



Tahniah Hannah Yeoh hari ini mendedahkan wajah Pengkhianat yang Membantah Peruntukan Belanjawan Bagi Kementerian Pembagunan Wanita, keluarga dan Masyarakat... Seperti apa yang aku sebut semalam , nak berpolitik pun berpada pada lah..

Dalam banyak banyak usul dan Kementerian, Depa bantah Kementerian yang paling cemerlang dan perform.. Zaman Pakatan Rakyat Harapan dulu jadi pembangkang, usul yg dibuat Undi belah bagi hanya melibatkan Kepentingan Rakyat seperti isu melibatkan KPDNK, GST dan Akta Berita Tidak Benar.. Yg Heran masa tu PAS berkecuali walaupun melibatkan Kepentingan Rakyat..

Hannah Yeoh mendedahkan senarai Pengkhianat dengan dimulakan dengan nama Ahli Parlimen Rantau Panjang, Siti Zailah dari PAS..Pendedahan Hannah Yeoh itu tepat dengan mula menamakan ahli Parlimen PAS sendiri diketuai Ahli Parlimen Rantau Panjang, Dungun dan SIK..

Aku tak kisah lah ahli parlimen UMNO dan MCA yang nak berpolitik.. Yang peliknya Ahli Parlimen wanita dari PAS yang sepatutnya Menyokong kuat usul ini tetapi mengundi untuk menolak Usul ini..  Inilah Perempuan paling tak guna pernah aku tengok dikalangan ahli Parlimen Wanita..

Sudah lah Kelantan adalah tempat paling tinggi jumlah wanita dan kanak kanak yang miskin.. Wanita bermasalah yang ditinggal Suami..Ramai Ibu Tunggal..Patutlah Rakyat dan wanita Kelantan paling bermasalah..Ramai yg terlibat dengan Dadah dan gejala Sosial..Sebab ada Ahli Parlimen yang takda otak macam Siti Zailah..

Sedangkan Peruntukan ini penting melibatkan orang miskin, OKU,Kanak kanak dan yang penting melibatkan wanita.. Sepatutnya dia faham dan ada naluri keibuan biarpun mungkin takda ciri kewanitaan..Tapi demi nafsu dan dendam yg diwarisi dari Presidennya, depa mengundi menolak usul ini.. Depa sangup ikut saja apa pun skrip UMNO hatta MCA tanpa mampu berfikir..

Sebelum ini aku dah tulis bagaimana Ahli parlimen Rantau Panjang ni dalam soalan dia cuba memainkan sentimen kaum dan Agama.. apalagi dengan Soalan Fitnah..

Lagi baik Muslimah seperti Hannah Yeoh berbanding Siti Zailah.. Jangan hanya berpakaian Muslimah, bertudung, berjubah tetapi mempunyai hati yang jahat macam Siti Zailah.. Biar muka tak cantik tapi berhati mulia, Jangan kan dah lah kita tak berapa cantik.. Perangai buruk pulak.. :)

Ipohmali


No comments: