Adakah Nasib PM Malaysia di Tangan Khairy?

Adakah Nasib PM Malaysia di Tangan Khairy?

BAHAGIAN 2


> Meski kita semua tahu - itu duniawi bahkan menyatakan bahawa, seperti yang lain sebelum itu, kerajaan yang berkuasa saat ini UMNO yang dipimpin adalah sepenuhnya utuh..RASUAH telah menjadi nombor satu tanda budaya rakyat Malaysia tidak ada tanda itu mereda. > Dari paling bawah ke atas anak tangga masyarakat, rasuah di peringkat bawahan dan merebak ke puncak pelaburan langsung asing menurun selama bertahun-tahun sekarang. Transparansi lembaga telah lama mengkritik krisis rasuah di peringkat kerajaan di Malaysia tapi tidak ada yang nampaknya berkurang dan diambilberat.

Jika anda melancong ke Malaysia pertama kalinya,anda tidak nampak dimana cacat celanya atau perkara yang tidak menyenangkan .Akan tetapi jika anda kerapkalinya berkunjung , anda akan tahu selok belok dimana melakukan sesuatu, dan untuk semua maksud dan tujuan, ini adalah cara kerja untuk' sekitar 'isu-isu di mana wang terlibat dalam pembelian bantuan, menggeliat keluar dari memperbaiki sesuatu permasalahan malah mod operandus Malaysia melibatkan dos yang kuat dimana moral diketepikan.

sekarang kita masuk ke tahun kedua selepas dari Pemilu sebelumnya, getaran dari kejutan mungkin bermula menetap. pentadbiran Najib akan sangat mudah untuk mengabaikan semua kekalahan dan skim untuk meruntuhkan pembangkang dimana tawaran diberikan untuk memulihkan kawasan yang hilang. Namun masalahnya jauh lebih besar daripada dia fikir kerana prospek kembalinya Barisan Nasional untuk hari terakhir yang mulia agak cukup suram. Bahkan semua mata untuk mengalahkan pertama perikatan yqang pernah berkuasa dalam pilihan raya umum berikutnya datang. Pada tahap bahawa ahli politik yang berkuasa mentadbir negeri ini, rasuah memburuk dimana untuk membetulkannya amat menyusahkan kerana berakar umbi. Mengingat bahawa tidak ada berita baik untuk memberitahu pada umumnya, apa yang akan pentadbiran Najib lakukan?

Mengetahui bahawa tidak ada banyak waktu tersisa untuk mendapatkan wang dengan mudah , setiap menteri saat ini, wakil menteri dan setiausaha mereka dan semua pegawai kerajaan bertenaga tinggi tidak membuang-buang waktu lagi. Sebaliknya - kerana anda boleh melihat dari berita - penipuan dan skandal yang muncul dengan kelajuan sangat tinggi kerana semua orang dalam kerajaan mengisi poket masing-masing kerana hanya ada saat ini sahaja untuk memenuhi poket masing-masing . Semua orang tahu bahawa ketika pembangkang akan mengambil alih, hari-hari mereka untuk menyapu semua kantung rakyat akan hilang . Apa yang perlu dilakukan sekarang adalah untuk mencuri sebanyak yang boleh, mengajukan permohonan untuk tinggal tetap di negara yang aman untuk seluruh keluarga (termasuk nyonya saya kira),.
>

No comments: