PAGE JAHAT MEMFITNAH


Mohamad Azlan Abdullah


 Marah betul page page jahat berbayar dan pesaing bila saya jual tanah murah!



Tanah siap geran pun dikata lot bunian!


Saya peduli apa, kata la apa kamu nak kata, tulis la apa kamu nak tulis!


Saya tak akan layan kamu kerana kamu pengecut, baling batu sembunyi tangan! Bersembunyi di sebalik fake fake akaun.


Kalau berani dan apa yang kamu tulis tu benar, cuba tulis dan dedahkan identiti sebenar kami tanpa guna fake akaun! Pasti saya akan saman kalau kamu berani munculkan diri kamu tanpa guna fake akaun pengecut!


Jangan ingat saya akan berhenti berniaga hartanah dengan niat membantu masyarakat hanya kerana kamu hentam saya macam macam di media sosial!


Saya tetap akan bantu masyarakat kurang berkemampuan miliki tanah dengan cara mudah! InsyaAllah.


Follower saya, jangan lupa mana yang nak beli tanah lot siap geran di Jertih boleh singgah singgah fb saya ya.



No comments: