MASA BILLIE EILISH DATANG , HANG LARI DOK LAM GUA MANA ?

 





Ahmad Fadhli Shaari desak Fahmi Fadzil letakkan jawatan sebab perbuatan biadab The 1975. Selain itu persoalkan kebenaran Cold Play yang akan buat persembahan di Malaysia. Alasannya, kedua-dua kumpulan ini menyokong LGBT.


Cuma nak tanya, masa Billie Eilish dulu datang buat persembahan di Malaysia, menteri mana yang letak jawatan? Billie Eilish pun sokong LGBT. Siap kibar bendera pride lagi masa konsert tu. Takkan orang lain kena letak jawatan, time dia ok je.


Satu lagi, menteri KKD kena letak jawatan kerana perbuatan biadab kumpulan The 1975. Habis tu MB dari PAS biadab kepada Sultan Selangor atas tu tak perlu letakkan jawatan ke? Yang walaun libatkan Sultan Perak dalam kempen, tak apa?


Kebiadaban MB dari PAS dan walaun tu sampaikan pihak istana sendiri buat laporan polis. Bererti itu bukan permainan politik lagi dah. Istana memabg tersinggung dengan kebiadapan ahli dan pemimpin PAS. Ada pemimpin PAS ambil tanggungjawab?


Siap sokong lagi. Macam galakkan ahli lain supaya tak hormat Institusi Di Raja. Patut seluruh barisan kepimpinan PAS daripada Presiden sampai ke AJK letak jawatan. Sebab perbuatan PAS biadab kepada istana dah jadi budaya. Guane boh?


 

Raja Gelap 


.


No comments: