PELABURAN BARU 170 BILLION


 

3 comments:

Anonymous said...

Sila tuan perhatikan bagaimana malaysiakini downplayed & langsung tak bagi berita ni jadi headline news padahal ini berita penting. Di berita bahasa melayu malaysiakini, berita ringkas dari BERNAMA dengan sengaja disusun dibawah, padahal berita ini baru saya keluar & jadi headline news portal2 berita lain seperti sinar harian, malaymail, the star, utusan malaysia dll. Isu Syed Saddiq yg masih nak diperbesarkan

Unknown said...

Buat pengetahuan tuan juga editor berita bahasa melayu malaysiakini bernama jimadie shah othman juga adalah pembenci tegar anwar. Ini dapat dilihat dari gaya pemberitaan dibawah kemudi beliau. Jimadie ni yg tulis berita anwar patut ditembak hasil dari wawancaranya dgn kassim ahmad beberapa tahun silam.

Sudah sampai waktunya kita menuntut reformasi kewartarwanan secara menyeluruh. Masalah media seperti malaysiakini ini ialah mereka berpegang pada falsafah kewartawanan yg keliru iaitu media kononnya tidak memihak pada mana2. Ini salah. Media wajib berpihak pada kebenaran. Alasan utk tidak memihak hanya membuatkan fungsi media menjadi alat batu api & adu domba masyarakat sebagaimana yg dilakukan oleh malaysiakini.

Unknown said...

Media PKR & PH kena mula offensive terhadap media2 ini. Kena ada pencerahan pada masyarakat bagaimana media2 ini memanipulasi berita untuk membentuk persepsi negatif terhadap Anwar selama ini.

Media2 ini lah yg selama ini menjadi musuh dalam selimut, gunting dalam lipatan. Baling batu sembunyi tangan. Saban hari kilang berita adu domba ini terus dibiarkan. Semakin dekat PRN semakin banyak berita2 negatif & cari kudis terhadap Anwar & kerajaan Perpaduan. Harap ada strategi yg berkesan terhadap media2 ini sebelum terlambat.