JALAN SENDIRI BUAT DSAI KERANA DUA KALI DIKHIANATI.


 

PT95 a.k.a SETAN Tua dalam wawancara bersama Astro Awani telah MENUDUH DSAI bekali-kali menolak kerjasama meskipun dia sendiri yang isytihar enggan bekerjasama dengan DSAI dan PKR setelah ditolak dari jadi calon PM 6 bulan. PT95 hanya mahu kerjasama dengan Amanah dan DAP sahaja.

 

JIKA BENAR PUN tuduhan itu...tindakan itu masuk akal sebab TIADA MANUSIA WARAS yang akan beri kerjasama setelah DUA kali orang yang sama berBOHONG, KHIANAT, MUNGKIR JANJI, mengecam, mengeji, menghina, memperlekeh dan memfitnah dirinya.

 

Lagi bertambah logik sebab PT95 Tak suka DAP dan Tak suka Anwar, malah pendokong dia setiap hari menghina, mengeji dan mengutuk DSAI. Takkan nak kena suka kat PT95? Ini kerja orang Otak Senget yang tempatnya di Hospital Tanjung Rambutan.

 

Apa sifat-sifat orang MUNAFIK tuan-tuan..???? Tu pun ada PUAK MASAM yang masih sayang dan enggan memusuhi PT95 walau di depan mereka kata "sokong" DSAI, siap bagi SD lagi. Di belakang?? Di belakang, depa guna anai-anai untuk balun, kutuk, hina, keji, fitnah, hantam sama dia la...., tunggu apa lagi?

 

Wallahualam.

- Zus Din

26 November 2020

Youtube link : https://youtu.be/ydyAo0Rs-vU

 

 

No comments: