MAKHLUK PALING "GUMBIRA" DI ATAS PLANET INI.





ZUBAIDI SUDIN


1) PT95 adalah makhluk yg paling GUMBIRA di atas planet ini. Mahu tidak? Perkara yang paling dihajatinya telah berjaya iaitu mengekang kemaraan DSAI dan DAP.

2) Tapi yang kelakar dan ironinya, puak #K3 Amanah dan DAP diketuai oleh Mat Serabut dan Tokong Lim tetap menjilat-jilat bontot PT95 sambil menjulang makhluk khianat ini. Mereka tidak peduli akan hakikat begitu ramai dari pihak PN dan MN telah membongkarkan bahawa PT95 memainkan peranan dlm kejatuhan PH. Malah fakta juga menjelaskan kedudukan itu.

3) Bagi kita penyokong-penyokong  PH yang tidak buta hati, kita melihat dgn jelas bahawa puak Munafik dan bertaqiyyah tidak lagi boleh dipercayai. Namun, itu bukan apa yg difikirkan oleh Anai-anai PANtuk yang hanya merupaka kelompok MINORITI dlm PH.

4) Sudah terang lagi bersuluh PT95 merancang semuanya sebelum dia sendiri disailang oleh 2 Mat Semb kerana PT95 tidak sanggup menerima musuh-musuh politiknya di kalangan PNyamun yg dia mahu lihat mereka ke penjara. Nampaknya PT95 hanya pernah berjaya memenjarakan DSAI yang menjadi musuh politik yang paling menggugat kedudukannya.

5) Anai-anai  PANtuk dan #K3 terlalu sayangkan habuan, jawatan, pangkat, kegemilangan, kedudukan, harta san CINTAKAN Dunia, menyebabkan mereka ENGGAN menerima hakikat yg PT95 adalah seorg pengkhianat dan penipu besar dan menghabiskan sisa-sisa hidup dia untuk SAILANG DSAI dan DAP.

6) Sangat jelas dalam audia itu PT95 kata dia tidak suka Anwar dan DAP. Sgt jelas tapi puak #K3 DAP tetap mencium bontotnya. Kenapa? Sehingga sekarang PT95 hanya mencabar disiarkan rakaman penuh audio itu TANPA sekali pun menafikan yang dia benci Anwar dan DAP. Sembang KARI tak ingat MATI.

7) Buat anai-anai PANtuk dan #K3, sejarah akan mengukirkan dan memahatkan pengkhianatan mereka terhadap DSAI, PH dan rakyat yang mengundi PH bagi melaksanakan agenda REFORM.

8) Dalam segala "lakonan" dia hari ini PT95 adalah makhluk paling gumbira di atas planet ini ditambah pula anai2 PANtuk dan #K3 sanggup menjadi bidak-budak catur bagi terus menghalang DSAI jadi PM dan menjahanamkan muafakat dlm PH. Zahid Mat Arip bukanlah satu-satunya tokoh yang membongkarkan perbuatan OT95 malangnya #K3 dalam Amanah dan DAP tetap berada dlm DENIAL SYNDROME. Sampai bila? Mgkin juga sehingga parti-parti pembangkang alami byk kekalahan di PRU15.

Wallahualam.

- Zus Din
08 September 2020


No comments: