ADOIIII..PEDIHNYA CATATAN PAGI INI



ZAHARIN MOHD YASIN

Catatan Pagi September 1,2020.

Kemarin saya duduk dengan kawan-kawan saya di kedai kopi sambil sembang isu semasa dan apa cara mencari kehidupan.

2. Sesaorang daripada mereka bertanya. Apa pandangan Dato, isu baju Jemaah Menteri macam baju komunis pagi tadi?

3. Kerana kami sembang rengan dan gelak-gelak aja. Saya pun jawab begini.

'Warna itu masa saya budak-budak
di panggil warna taik.. Kerana dulu-dulu najis manusia selalu terapong di Sungai dan warna taik itu macam warna baju itu. Itu sebab ada pula namanya warna taik kucing. Kerana taik kucing warna kelabu.

Mungkin itu pertunjuk Kerajaan Muhyiddin Yasin menghalalkan hubungan lelaki sama lelaki melalui lubang jubur di mana najis di keluarkan.Dan Menteri PAS bangga juga pakai baju itu.

Malah Mahyuddin Yasin lantik bakal Perdana Menteri salepas dia orang yang nampak dalam video dikenali ramai seorang ahli Jemaah Menterinya dan diterima masuk menjadi ahli Partinya kecuali PDRM mengatakan orang dalam video itu kabur.

Jika kabur sehingga kini yang buat tuduhan tidak didakwa.. Jika ikut undang-undangnya dua-dua orang boleh di dakwa.
Atau pun Mahyuddin Yasin nak bagi tahu. Kerajaan dia ini.. Kerajaan Taik. Jika taik ayam.. boleh juga buat baja.
Ini taik manusia.. nak buat apa?'

5. Kawan-kawan saya ketawa dan saperti membenarkan apa saya jawab secara bergurau itu.

Nak tunggu komen MakCik Gemok dan SetPol Politik Botak menjawab isu ini bagi pihak Mahyuddin Yasin.

Sang Kelembai.
Kuala Lumpur.


No comments: