AGAMAWAN BENGGONG PERLU DIKURUNG


Miqdad Zakaria


Ana rasa agamawan bodoh perlu dikurung dalam satu bilik.. Semakin dibiar.. Semakin celaru pulak kelakuannya..

Sepatutnya agamawan islam turut bersama buat kajian bagaimana cara untuk mengatasi kuman.. Buat anti virus yang boleh membantu dunia..

Ni tidak..! Duk kalut kononnya orang yang takut kuman tak takut pada Allah..

Ya Rabbi..

Api pun makhluk Allah brader..! Tapi tak ada la pulak Masjid tengah terbakar pakat ramai² nak datang solat.. Tu orang panggil gila..!

Habis tu nak buat macam mana..?

Padamlah api tu dulu.. Lagu mana cara nak padam api.. Atas kebijaksanaan kita.. Kalau dengan air berkesan.. Maka dengan air la..

Bila api padam.. Hang nak ajak tidur kat Masjid pun orang akan datang..

Benda senang je.. Nak faham pun mudah..

😁😁

No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

(LIVE) Dr Mujahid: Jet Mewah, Iklan Judi, Kakitangan Awam Wakaf Gaji & T...