MARI KITA LIHAT PUTAQ BELIT INI



Dalam tuntutan balas yang difailkan oleh peguam Azmin, Tetuan Daim & Gamani, saman oleh agensi pelancongan itu disifatkan mempunyai motif tersembunyi, yang dikaitkan dengan klip video seks yang didakwa melibatkan Azmin dan bekas ketua Pemuda PKR Santubong Haziq Abdullah Abdul Aziz.

Hujung-hujung mesti berkait dengan syarikat guaman Daim & Gamani.
Tahukah anda bahawa Sivarasa Rasiah, Lateefa Koya dan N Surendran yang merupakan sekutu kartel Azmin semasa menjadi peguam bela Dsai merupakan peguam yang berkhidmat dibawah Daim & Gamani. X percaya bolehlah gugel. 

No wonder tindakandan strategi pembelaan Dsai sering disabotaj dan dibocorkan dahulu hingga menyebabkan Dsai dan keluarga berang. Rupa-rupanya DSAI dan keluarga serta partinya PKR telah lama dikhianati dan disabotaj secara dalaman oleh pemimpin dikelilingnya sejak zaman Reformasi lagi. 

Kuda Trojan sentiasa ditanam dan diletakkan dan kemudiannya keluar setelah sabotaj dan melakukan damage terhadap Dsai Dswa serta parti digantikan kuda trojan baru silih berganti. 
Yang berjaya mendapat kepercayaan mereka pula dikekalkan selama mungkin menjadi pemimpin parti untuk menyingkirkan Dsai dan Dswa seperti apa yg dilakukan Azmin dan Zuraidah baru-baru ini ..



No comments: