HANTU GIGI DAKWA DAP BAWA SUWEY...DIA LUPA RUPANYA..



Antu gigi ni mcm la baru semlm kenal politik.  Dia lupa hakikat dan fakta, parti mana yg sebenarnya bawa "suwey".  Kami bersama Dap lama sungguh hingga akhirnya dpt kjaan di putrajaya. Itu fakta dan sejarah dengan Dap.

Jom tengok sejarah Pas.  Pas bersama Parti Semangat 46, parti S46 reput.  Seblm tu tahun 70an, Pas pernah join Bn dlm kerajaan, tapi kena tendang keluar. PR tidakm pernah buang Pas, tetapi Pas yg sombong dan ego keluar dari PR kononnya mahu jadi "King Maker" bersendirian.  Seawal penubuhan PH pun, kita jemput Pas sertai kita atas nasihat Anwar dari penjara, tetapi Pas tetap Pas.  Keras hatinya mcm keras "anu" dlm jubah.  Sombong, letak syarat tidak mahu ada Dap dan Amanah.  Pi mampus la...

Dlm PRU14, sanggup bertanding 3 penjuru asalkan dpt bantu Umno/Bn terus kekal memerintah.  Nawaitu jahat itu tidak berjaya.  Bahkan, bukan saja Pas yg kalah teruk dan banyak hilang Kerusi di Parlimen, dengan Umno/Bn sekali turut tersungkur.  Itulah bahana bila Pas turut bersama kamu, wahai Umno. 

Kesimpulannya,  bersama Dap tidak pernah mencacatkan PR/PH, tetapi bersama Pas amat merugikan kerana 'bisnes'nya hanya 'jual agama".  Bila tak laku, salahkan Dap.

No comments: